گرامیداشت دهه امامت و ولایت در ۵۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام بخشی پور گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت از جمله دعای عرفه، نماز عید قربان و چشن عید غدیر در ۵۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور-مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: بقاع متبرکه خراسان جنوبی آماده میزبانی از عاشقان امیرالمومنین علی علیه السلام طی دهه امامت و ولایت هستند.

وی در ادامه بیان کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت در ۵۵ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به دعای عرفه گفت: دعای عرفه یکی از دعاهای با فضیلتی است که خودسازی و رسیدن انسان به معرفت را به دنبال دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: مراسم تلاوت دعای پرفیض عرفه در ۲۳ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی در خصوص اقامه نماز عید سعید قربان عنوان کرد: نماز عید سعید قربان در ۱۴ بقعه متبرکه در شهرهای قاین، خوسف، خضری، سربیشه، نهبندان و طبس اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه گفت: کاروان شادی نسیم ولایت به مناسبت عید غدیر در ۵ بقعه متبرکه راه اندازی خواهد شد و در سه بقعه متبرکه بحث تجلیل و تکریم سادات را خواهیم داشت و ۲۴ بقعه متبرکه استان میزبان برگزاری جشن عید غدیر خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان بیان داشت: از دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت در بقاع متبرکه خراسان جنوبی می توان به قرائت و تفسیر نهج البلاغه، برپایی ایستگاه های صلواتی، طرح ضیافت غدیر و غبارروبی ضریح امامزادگان اشاره کرد.

کد خبر 1768150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha