نقض گسترده حقوق بشر در داخل و خارج از آمریکا بازخوانی و افشا شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقض گسترده حقوق بشر در داخل و خارج از آمریکا باید به آن پرداخته، بازخوانی و افشا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی بزرگداشت دهه امامت و ولایت و همچنین هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: از ششم تا ۱۲ تیر ماه، به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به ترورها و اقدامات جنایتکارانه ای که در فاصله این هفته توسط آمریکا به صورت مستقیم و یا ایادی آن انجام شده، طبق نظر مقام معظم رهبری به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده است.

وی افزود: این هفته فرصت مناسبی برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصت مغتنمی برای افشاگری و نمایندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: امروز در همه دنیا شاهد تظاهرات مردمی بر علیه آمریکا هستیم که حتی دانشجویان و آزاد اندیشان در این کشور به محکومیت جنایت‌های ضد بشری آمریکا به ویژه در قضیه فلسطین و غزه می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برخورد سخت و خشن با دانشجویان و اساتید دانشگاهی بدون از اینکه آنها اقدام خشونت آمیزی انجام دهند اشاره و بیان کرد: این تظاهرات مردمی بدون از خشونت فقط تجمعی در راستای اعتراض به حمایت آمریکا از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین در این هفته باید جنایت‌های آمریکا، ترورها، ضررها و خسارت‌های استکبار به کشورمان به درستی برای مردم به ویژه جوانان تبیین شود.

حجت الاسلام خاضع گفت: علی رغم این همه جنایت آمریکا بر علیه کشورمان، هنوز عده‌ای بحث مذاکره با آمریکا را دارند که این موضوع عجیبی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: نقض گسترده حقوق بشر در داخل و خارج از آمریکا باید به آن پرداخته، بازخوانی و افشا شود تا مردم دنیا به ویژه جوانان بیشتر از گذشته با خوی وحشی‌گری و خبیث آمریکای جنایتکار آشنا شوند.

وی یادآور شد: این هفته فرصت خوبی برای باز تعریف مبانی انقلاب در محور استکبارشناسی و استکبار ستیزی و همین طور زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدای ترور به ویژه شهید بهشتی و یاران وی، شهید حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان ارشد کشورمان که در سوریه به شهادت رسیدند، است.

حجت الاسلام خاضع اظهار کرد: در هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی همچنین می‌توان ابعاد مختلف ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان، شناساندن ابعاد و زوایای جنایت‌های منافقین و دیگر گروه‌های تروریستی مثل داعش و جیش الظلم که ابزار دست آمریکا بوده و هستند را برای مردم تبیین کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود در این بازه زمانی از ششم تا ۱۲ تیر ماه همه دستگاه‌ها، رسانه‌ها و صدا و سیما به این مسئله بپردازند و نشست‌های بصیرتی، میزگردهای پرسش و پاسخ در مساجد با محوریت ائمه جماعات و در ادارات نیز مد نظر قرار گیرد.

وی پیش بینی یادواره شهدای ترور را یک ضرورت دانست و گفت: با توجه به حقوق بشر آمریکایی می‌توان با تولید عکس، کلیپ، موشن گرافی و .... اقدامات لازم را جهت روشنگری در دستور کار قرار داد.

کد خبر 1768194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha