کلاس‌های اوقات فراغت با چاشنی هنر در احمدآباد خمین

کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) کلاس های اوقات فراغت را با چاشنی هنر و حرفه آموزی برگزار می کند.

مریم رنجبری، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و ایام حج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تابستان و فراغت جوانان و نوجوانان کلاس های اوقات فراغت همچون سنوات گذشته برگزار می شود.

مسئول واحد خواهران کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) مسجد قائم (عج) شهر خمین به اهمیت جذب جوانان به مساجد اشاره کرد و افزود: در همین راستا کلاس های امسال ما با نظر سنجی از سوی اعضای کانون و بچه های محله احمد آباد با چاشنی هنری برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس های امسال با شعار"شادی، آموزش و معنویت در سایه مسجد" برگزار می شود، ادامه داد: امید است امسال نیز شاهد حضور گسترده جوانان و نوجوانان در کلاس های مسجد باشیم.


رنجبری خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عج) مسجد قائم (عج) احمد آباد خمین جهت اوقات فراغت جوانان ونوجوانان در فصل تابستان ، ثبت‌نام کلاسهای تابستانی مسجد  آغاز شده و علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام به مسجد مراجعه کنند.


وی دورهای قابل اجرا در تابستان امسال را کاشی کاری معرق، نقاشی روی شیشه، نقاشی روی پارچه، کیف دوری، حسابداری و سفره آرایی و میوه آرایی دانست و اضافه کرد: به شرکت کنندگان در این کلاس ها مدرک معتبر فنی حرفه ای و دیپلم داده می شود و برای این کلاس ها از مربیان ی با تجربه و مهارت کامل استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این کلاس ها در رده های سنی مختلف برگزار می شود، بیان کرد: کلاس های بافندگی با قلاب، قصه‌ های قرآنی، اخلاق، احکام، قرآن، تقویتی ریاضی اول تا هشتم، زبان، کامپیوتر مقدماتی، تقویتی عربی و نمددوزی از دیگر کلاس های این کانون در تابستان جاری است.


این بانوی فعال فرهنگی، همچنین با اشاره به اینکه ورزشی برای تمام سنین برگزار می شود، ادامه داد: کیوکوشین، دفاع شخصی، کاراته، بدنسازی از جمله کلاس های ورزشی است.

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر(عج) خمین همچنین به تشکیل کلاس برای آقایون نیز اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس کامپیوترمقدماتی،
 تقویتی ریاضی اول تا ششم، تقویتی عربی ویژه پایه هفتم، هشتم، نهم و خطاطی و خوشنویسی ویژه پسران از دیگر کلاس های تابستان است.

وی خاطر نشان کرد: ثبت‌نام همه روزه عصرها ساعت ۶  تا بعد از نماز مغرب و عشاء انجام و  شروع کلاسها بعداز اتمام ثبت‌نام و از اول تیرماه می باشد.

کد خبر 1768202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha