نشست هم اندیشی یادواره شهدای شهر دوساری برگزار شد

نشست هم اندیشی و هم افزایی برگزاری یادواره ۱۱ شهید شهر دوساری در دفتر امام جمعه عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست هم اندیشی و هم افزایی برگزاری یادواره ۱۱ شهید شهر دوساری در دفتر امام جمعه عنبرآباد برگزار شد.
حجت الاسلام حمید بامری در این نشست، گفت: نشست امروز به درخواست شهردار و اعضای شورای شهر دوساری جلسه در راستای برنامه ریزی یادواره شهدای دوساری برگزار شد و قرار است این یادواره در اولین روز محرم برگزار شود.

نشست هم اندیشی یادواره شهدای شهر دوساری برگزار شد

امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، ابراز کرد: کمترین حقی که شهدا بر گردن ما دارند این است که یاد و خاطره آنها را گرامی داریم بنابراین باید از تمام ظرفیت های موجود در شهر دوساری برای برگزاری هر چه بهتر این یادواره استفاده کرد.
وی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان، خاطرنشان کرد: با برگزاری این یادواره ها می‌توان یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و جوانان را با رشادت ها و دلیر مردی آنها بهتر آشنا کرد.

نشست هم اندیشی یادواره شهدای شهر دوساری برگزار شد

یادواره شهدا کار فرهنگی تاثیرگذاری است 

یزدان افشاری پور در این نشست، گفت: یادواره های شهدا کار فرهنگی ارزشمندی است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر می باشد و باید در تمام نقاط سطح شهرستان برگزار شوند.

نشست هم اندیشی یادواره شهدای شهر دوساری برگزار شد

فرماندار عنبرآباد بیان کرد: امسال برای اولین بار است که یادواره شهدای شهر دوساری به صورت ستادی برگزار می‌شود و دبیری این یادواره را سپاه شهرستان بر عهده دارد.
وی عنوان کرد: شب اول ماه محرم برای برگزاری این یادواره، انتخاب شد تا با یاد شهدا محرم را در شهرستان شروع کنیم.

کد خبر 1768219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha