۱۰ موکب فرهنگی کانون خدمت رضوی در مسیر جشن کیلومتری غدیر زنجان مستقر می‌شود

محمدی بر ضرورت اشاعه فرهنگ غدیر در جامعه تاکید کرد و گفت: کانون خدمت رضوی در روز عید غدیر ۱۰ موکب فرهنگی و تبلیغی در مسیر جشن کیلومتری غدیر برپا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، قاسم محمدی، مدیر کانون خدمت رضوی استان زنجان امروز در نشست فصلی شبکه خادمیاران ویاوران رضوی معاونت فرهنگی کانون های خدمت رضوی استان زنجان اظهار کرد: نشست های فصلی باهدف حفظ انسجام خادمیاران و یاوران رضوی استان، توجیه وظایف کانونهای تخصصی و ارائه گزارش‌های کانون های تخصصی توسط دبیران کانون های تخصصی معاونت فرهنگی و هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت؛ عید غدیر برگزار شده است.

وی بر ضرورت اشاعه فرهنگ غدیر در جامعه تاکید کرد و گفت: کانون خدمت رضوی در روز عید غدیر ۱۰ موکب فرهنگی و تبلیغی در مسیر جشن کیلومتری غدیر برپا خواهد کرد.

۱۰ موکب فرهنگی کانون خدمت رضوی در مسیر جشن کیلومتری غدیر زنجان مستقر می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان نیز در سخنانی به انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب شادی دوستداران انقلاب و ناامیدی دشمنان می شود.

ابوالفضل رفیعی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح تصریح کرد: انتخاب اصلح از بین کاندیداهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری موجب حفظ آبروی ملی می شود.

در ادامه معاون فرهنگی کانون خدمت رضوی استان زنجان نیز به تشریح برنامه‌های کانون خدمت رضوی در دهه امامت و ولایت پرداخت و گفت: به همین منظور پویش "من و خانواده غدیر" در بخش عکس موبایلی ویژه نوجوانان برگزار می شود.

۱۰ موکب فرهنگی کانون خدمت رضوی در مسیر جشن کیلومتری غدیر زنجان مستقر می‌شود

اسلامی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای سادات، برپایی میز خدمت در قالب اردوی جهادی در روستای اوقول بیگ، تجلیل از خیرین و واقفین نیک اندیش، اعزام سادات به مشهد مقدس، برپایی ۱۰ موکب فرهنگی و تبلیغی در مسیر جشن کیلومتری غدیر و پخت ۵ هزار پرس غذا و توزیع بین نیازمندان از اهم برنامه های این دهه در استان زنجان است.

حضور خادمان حرم رضوی با پرچم متبرک به حرم امام رضا(ع) به این نشست عطر معنوی بخشید.

کد خبر 1768251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha