بزرگداشت شهدای هفتم تیر و اربعین شهدای خدمت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و اربعین رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای تعریف مبانی انقلاب اسلامی در دو محور «استکبارشناسی» و «استکبارستیزی» است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی (۶ لغایت ۱۲ تیرماه) آینه‌ای برای انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی قدرت‌های استکباری مدعی حقوق بشر و فرصت مغتنمی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار است.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای ترور بویژه شهید بهشتی و شهید سلیمانی و فرماندهان ارشد کشور در سوریه و دانشمندان هسته‌ای و شناساندن ابعاد جنایت‌های منافقین و دیگر گروه های تروریستی مثل داعش، جیش‌الظلم و ... که ابزار دست آمریکا هستند، از اهداف هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است.

حجت الاسلام خاضع افزود: برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و میزگردهای پرسش و پاسخ در مساجد و ادارات، برگزاری یادواره ۱۸۰۰۰ شهید ترور با محوریت حاج قاسم سلیمانی و شهدای ترور هم‌استانی، تبیین موازین حقوق بشر اسلامی، تولید عکس، کلیپ، موشن گرافی و محتوای مناسب و پخش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیرامون جنایات آمریکا و افشای حقوق بشر آمریکایی از جمله محورهای اصلی برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و اربعین رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در روز پنج شنبه هفتم تیرماه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم در یاسوج مرکز استان روز پنج شنبه هفتم تیرماه ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می شود.

کد خبر 1768252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha