جایگاه و خدمات رئیس جمهور به درستی تبیین شود

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید جایگاه و خدمات رئیس جمهور به درستی تبیین شود تا مردم بتوانند رئیس جمهوری را در تراز انقلاب اسلامی و شهید خدمت که بتواند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد، انتخاب کنند.

«سید جواد هاشمی مهر» به مسئله مهم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: انتخابات مهم ترین و اساسی‌ترین موضوعی است که هم اکنون در دستور کار کشور قرار دارد که دشمن نیز در این زمینه در حال سرمایه‌گذاری است و بر طبل تحریم و مخالفت‌ها می‌کوبد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از عناصر داخلی نیز به این موضوع دامن می‌زنند که می‌طلبد این روشنگری در زمینه مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات صورت گیرد.

وی افزود: باید جایگاه و خدمات رئیس جمهور به درستی تبیین شود تا مردم بتوانند رئیس جمهوری را در تراز انقلاب اسلامی و شهید خدمت که بتواند ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشد، انتخاب کنند.

هاشمی مهر ادامه داد: همه زیرساخت‌های لازم در زمینه برگزاری انتخابات باشکوه آماده شده، در این راستا شعب اخذ رای، سیستم‌های سرمایشی با توجه به فصل گرما، وضعیت خودرویی، حدود ۱۶ هزار نفر عوامل اجرایی شامل بازرسی، محافظین، ناظرین، رانندگان و... هستند که برای برگزاری انتخابات آمادگی دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخشی از کارها انجام گرفته و بخشی دیگر نیز در فرصت باقیمانده تا انتخابات انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به اینکه قانون به همه دستگاه‌های اجرایی و اداری تکلیف کرده، همه تجهیزات و امکانات خود را باید در اختیار ستاد انتخابات استان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قرار دهند.

هاشمی مهر یادآور شد: روشنگری و تبیین موضوع برای حضور مردم در انتخابات بسیار مهم بوده و اگر چنین کاری صورت نگیرد، همه امکانات هم پای کار باشند، نتیجه دلخواه را نخواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تبیین مواضع انقلاب، سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران و معرفی افراد کارآمد که بتوانند ادامه دهنده خدمتی که شهدای خدمت در نظام جمهوری اسلامی برپا کردند، باشند یک ضرورت است.

وی گفت: حضور مردم در تشییع شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت نشان دهنده این است که مردم قدردان خادمین خود هستند و ما مسئولان باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه شهدای خدمت باشیم.

کد خبر 1768262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha