اجرای طرح امنیتی ویژه روز عرفه و عید قربان در آستان مقدس حسینی

آستان مقدس حسینی از طرح ویژه امنیتی برای زیارت عرفه با همکاری سه هزار نیروی داوطلب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وکاله کربلا الدولیه، بخش حفاظت آستان قدس حسینی جزئیات طرح امنیتی روز عرفه را اعلام کرد.

رسول فضاله، مسئول بخش حفاظت آستان قدس حسینی گفت: برنامه‌ای یکپارچه برای آماده‌سازی روند استقبال از زائران در شب عرفه، روز عرفه و ایام عید قربان آماده شده است و این طرح امنیتی از شنبه شب آغاز شده و تا روز دوشنبه ادامه دارد و بیش از سه هزار داوطلب از تمامی استان‌های عراق در آن شرکت خواهند کرد.

وی افزود: همکاری و هماهنگی مشترک بین حرم مطهر حسینی، عملیات کربلای معلی و همه مقامات ذی صلاح  به منظور ایجاد فضای امن برای زائران انجام شده است.

رسول فضاله تاکید کرد: بخش دوربین‌های مداربسته الکترونیکی با سیستم نظارتی مدرن فعالیت دارند و گروهی موسوم به «صقر بغداد» برای کشف مواد منفجره در این طرح مشارکت دارند و  نیروهای دفاع مدنی در حرم مطهر امام حسین (ع) با همراهی نیروهای دفاع مدنی کربلا برای امنیت زائران تلاش می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: همکاری تنگاتنگی بین آستان مقدس حسینی و نهادهای امنیتی برای شناسایی زودهنگام افراد تحت تعقیب قوه قضائیه وجود دارد که این موارد بارها پیگیری و به صورت روزانه و هفتگی به مراجع ذیصلاح تحویل داده شده است.

کد خبر 1768285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha