نشست شورای تعالی مساجد در ستاد کانون های مساجد قم برگزار شد

نشست شورای تعالی مساجد با محوریت غنی سازی اوقات فراغت به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، نشست «شورای تعالی مساجد» قم با محوریت غنی سازی اوقات فراغت امروز(یکشنبه 27 خردادماه ) به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

این نشست با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در محل این ستاد برگزار شد.

«شورای تعالی مساجد» در صدد فعال کردن تمامی کنشگران و استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های موجود، نهادها و دستگاههای مرتبط به امور مساجد است تا با هماهنگی و هم افزایی، جایگاه محوری مساجد در جامعه محقق شود.

فعال سازی و متمرکز کردن تمامی ظرفیت های موجود، ارتقای حداکثری هماهنگی و مشارکت نهادهای عامل، فعال کردن کارکرد مساجد در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و توجه جدی به اصل مردمی بودن از جمله راهبردها و سیاست ها در مسیر تحقق اهداف این شوراست.

ریاست این شورا با نماینده ولی فقیه در استان می باشد و سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، شهرداری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اعضای پیشنهادی هستند و مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان تأمین کننده اعتبار قانونی آن است.

کد خبر 1768292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha