خانواده های زنجانی از تصفیه خانه آب بازدید کردند

اکرمی گفت: همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب، جمعی از خانواده های زنجانی از تاسیسات تصفیه خانه آب این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شرکت آبفای استان زنجان، مصطفی اکرمی، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: هدف از اجرای این بازدید به صورت خانوادگی، ایجاد تجربه مشترک بازدید از تاسیسات آب، تعمیق مفاهیم مصرف بهینه و انسجام بخشی به مدیریت مصرف در خانواده هاست.

وی افزود: امسال کاهش مصرف آب به میزان ۵ درصد هدف گذاری شده است که با مشارکت و همراهی آحاد جامعه به ویژه خانواده ها به عنوان کوچکترین عنصر اجتماعی این امر محقق خواهد شد.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: افزایش سواد آبی، اطمینان از کیفیت مطلوب آب آشامیدنی در زنجان و آشنایی با مراحل و تجهیزات پیشرفته کنترل کیفی آب از دیگر اهداف برگزاری این بازدید هاست.

وی گفت: با توجه به نقش محوری والدین در خانواده ها به ویژه مادران در پیشبرد امور خانواده، بازدید از تاسیسات آب بصورت خانوادگی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته اکرمی، اعضای خانواده همچنین به عنوان سفیران آب می توانند به انتقال موارد آموزش دیده برای سایر اعضای خانواده نیز پرداخته و در سطح اجتماع نیز حافظان خوبی برای آب باشند.

گفتنی است در بازدید خانوادگی اخیر علاوه بر تاسیسات تصفیه خانه آب، آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز مورد بازدید قرار گرفت.

کد خبر 1768348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha