سرود، ظرفیت گرانبهایی برای گسترش ارزش‌های معرفتی است

احمدی تبار با استناد به فرمایشات رهبری که سرود یکی از ظرفیت های گرانبها برای گسترش ارزش های معرفتی و عملی است، افزود: سرود مانند هوای تازه نفس است که در روح و جان انسان نفوذ می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سرهنگ احمدی تبار، معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) در جلسه داوری جشنواره ملی سرود فجر با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: امسال برای دومین بار این جشنواره در زنجان اجرا می شود.

وی به اثرگذاری زبان هنر اشاره کرد و گفت: با رصد اقدامات دشمن در جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی نیز شاهد هستیم که دشمن نیز از ابزار رسانه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند.

احمدی تبار با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن توطئه های بسیاری برای سرنگونی این نظام اجرا کرد، گفت: هوشمندی مردم و حضور مجموعه های فرهنگی و تبلیغی در کشور موجب خنثی شدن بسیاری از این توطئه ها شد.

سرود، ظرفیت گرانبهایی برای گسترش ارزش‌های معرفتی است

به گفته معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، زمانی که هنر با رسانه در هم آمیزد مرزهای جغرافیایی و جبهه باطل رال می شکند. مقام معظم رهبری نیز به سرودهای انقلابی تاکید بسیاری دارند.

وی با استناد به فرمایشات رهبری که سرود یکی از ظرفیت های گرانبها برای گسترش ارزش های معرفتی و عملی است، افزود: سرود مانند هوای تازه نفس است که در روح و جان انسان نفوذ می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان زنجان ظرفیت های خوبی در حوزه سرود داریم و این جشنواره موجب می شود ظرفیت های بالقوه جوانان ما به ظرفیت های بالفعل تبدیل شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه کانون های مساجد استان زنجان آمادگی لازم برای همکاری با سپاه را در تربیت گروه های سرود دارد، گفت: یکی از محورهای طرح نشاط و تعالی در قرارگاه شهید آوینی موضوع سرود است که می توان از ظرفیت کانون های مساجد در این زمینه استفاده کرد.

کد خبر 1768355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha