دعای عرفه در مساجد استان مرکزی قرائت شد

مراسم معنوی قرائت دعای پر فیض عرفه امام حسین(ع) امروز (۲۷ خرداد) همزمان با سراسر کشور در مساجد، تکایا و حرم امامزادگان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مراسم معنوی و پر فیض عرفه امام حسین(ع ) امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان در  استان مرکزی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، مردم مومن و خداجوی استان مرکزی امروز در نقاط مختلف دیار آفتاب، با حضور در مساجد، تکایا، حرم مطهر امامزادگان و حسینیه ها، در مراسم دعای عرفه امام حسین(ع) حضور پیدا کردند.

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز امروز میزبان عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) بودند و خود نیز دعای عرفه امام حسین (ع) را قرائت و عشق و ارادت خود را به امام سوم شیعیان نشان دادند.

روز نهم ذی­‌الحجه روز «عرفه» روز نیایش و مناجات با خالق هستی است و یکی از اعمال آن خواندن دعای پرفیض منسوب به امام حسین (ع) در روز عرفه است که هرساله با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در سراسر کشور قرائت می شود.

مردم با حضور پرشور در این مراسم معنوی، بار دیگر عشق و ارادت و پایبندی خود را به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام اثبات کردند.

دعای پرفیض عرفه امروز با حضور مردم نقاط مختلف شهری و روستایی  استان مرکزی برگزار شد و مساجد و مصلی‌ها شاهد حضور مردمی بود که برای قرائت دعای عرفه و راز و نیاز با معبود حاضر شدند.

کد خبر 1768426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha