حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام است

سرهنگ رسولی گفت: حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه ای برای آینده نظام و رئیس جمهور آینده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ رسولی، فرمانده سپاه شهرستان زرندیه، در مراسمی که به منظور تبیین اهمیت انتخابات و حضور حداکثری در این عرصه سیاسی در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهر مأمونیه برگزار شد، گفت:  حضور گسترده و حداکثری در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پشتوانه ای برای نظام و رئیس جمهور آینده است.

وی با اشاره به تاثیر انتخابات در همه صحنه ها، بیان کرد: انتخابات بر معیشت، امنیت، اقتدار، اتحاد، اقتصاد و سیاست خارجی تاثیر دارد.


 فرمانده سپاه شهرستان زرندیه حضور حداکثری مردم و نمازگزاران در انتخابات را امری ضروری دانست و ادامه داد: ملت ایران با حضور در انتخابات بار دیگر به دنیا نشان می دهند که گوش به فرمان ولایت فقیه، انقلاب، آرمان های امام و رهبری هستند.

وی خاطر نشان کرد: هر چقدر مشارکت بالا باشد و رئیس جمهور منتخب با آرای بالا انتخاب شود قطعا به پشتوانه این رای بالا کارکرد مناسب تری خواهد داشت و وجه بین المللی بالاتری خواهد داشت.


این مقام مسئول در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهور، اظهار داشت: موفقیت ها و دستاورد های شهید جمهور آیت الله رئیسی و دیپلماسی موفق شهید امیر عبداللهیان، قدرت جمهوری اسلامی ایران رو در منطقه و جهان افزایش داد.

کد خبر 1768462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha