بالغ بر ۵۰ تن گوشت نذری در استان اصفهان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: امروز همزمان با عید قربان بالغ بر ۵۰ تن گوشت نذری در نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی استان اصفهان توزیع شد.

«کریم زارع» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به قربانی گوسفند، گاو و شتر در روز عید قربان اظهارداشت: از صبح امروز ذبح این حیوانات در گشتارگاه های سراسر استان اصفهان و توزیع آن در بین خانواده های نیازمند آغاز شده و در حال حاضر بسته بندی و توزیع آن در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: بالغ بر ۵۰ تن گوشت قرمز با کمک خیرین آماده شده و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آمار نسبت به عید قربان سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته، تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز نیز برخی از افراد به پویش توزیع گوشت نذری پیوسته اند، این آمار افزایشی خواهد بود.

زارع به تشکیل پویش جمع آوری کمک های مردمی برای توزیع گوشت نذری اشاره کرد و یادآورشد: از روزهای گذشته جمع آوری کمک های مردمی انجام شده و امروز ذبح گوسفند صورت گرفته است.

وی به فعالیت ۳۴۰ مرکز نیکوکاری در این برنامه اشاره کرد و اذعان داشت: عمده جمع آوری کمک های توسط این مراکز بوده و متولیان این نهادهای مردمی توزیع بسته های گوشت یک کیلوگرمی را انجام می دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اضافه کرد: شهرداری ها، اصناف و کسبه قصاب، دامپزشکی، بهداشت و درمان و اتحادیه های شغلی در تهیه و توزیع گوشت نذری با این نهاد همکاری داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: خارج از شبکه توزیع گوشت نذری کمیته امداد استان اصفهان، مردم به صورت خودجوش و در قالب تشکل هایی مثل مساجد نیز این اقدام را انجام می دهند.

کد خبر 1768494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha