نذر قربانی ۱۵۰۰ دام در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: امروز به صورت نمادین در کل استان ۱۵۰۰ راس دام زنده ذبح شد و در بین خانواده های نیازمند براساس دستورالعمل بهداشتی توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، رضا سلم آبادی ضمن تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت، بیان کرد: در راستای مفاهیم دینی، اسلامی و قرآنی و برای کمک به معیشت خانواده های نیازمند در عید قربان، توزیع گوشت قربانی است که استان خراسان رضوی از نظر تعدادی، حجمی و ریالی سرآمد کشور بوده و این نشان از مشارکت مردم در رسیدگی و کمک به حانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی گفت: امروز به صورت نمادین در کل استان ۱۵۰۰ راس دام ذبح شد و گوشت حاصل براساس دستورالعمل بهداشتی توزیع می شود.

وی افزود: پیش بینی می شود، در استان بالغ بر ۵۰۰۰ راس دام اهدا و ذبح شود.

سلم آبادی در خصوص چگونگی نحوه اهدای گوشت قربانی، تصریح کرد: برخی افراد گوسفند زنده و برخی مبالغی را به صورت نقدی در اختیار امداد گذاشتند. برخی افراد نیزچند کیلو گوشت قرمز و سفید به عنوان گوشت قربانی اهدا کردند.

وی افزود: بعد از طی مراحل شیوه های بهداشتی بر اساس اولویت بندی مددکاران کمیته امداد، در مدت کوتاهی گوشت را به خانواده های نیازمند خواهند رساند.

پایان پیام/

کد خبر 1768525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha