برنامه متنوع تابستانی در کانون فرهنگی هنری شقایق استان سمنان اجرا می شود

وزیری از برگزاری برنامه های متنوع کانون فرهنگی هنری شقایق شهرستان میامی بخش کالپوش روستای نامنیک درایام سال  خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «مجید وزیری» با اشاره به آغاز برنامه های تابستانی با عنوان «مسجد کانون نشاط ۲ » در کانون فرهنگی هنری شقایق شهرستان میامی بخش کالپوش روستای نامنیک گفت: این کانون در ایام سال برنامه های مختلف اجرا می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق شهرستان میامی بخش کالپوش روستای نامنیک از برگزاری کلاس های مهارتهای هفتگانه، برنامه نویسی کودکان، برنامه نویسی مقدماتی، برنامه نویسی پیشرفته، فتوشاپ، میکانیکی(تراکتور)، سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر، میکانیکی(موتور سیکلت)، تعمیرات موبایل و آموزش بهداشت سلامت خبردادوافزود:کلاس های مهارتهای زندگی در زمینه چگونه لباس ها را بشویید، چگونه پول را مدیریت کنیم، چگونه منظم بمانیم، چگونه زمان را مدیریت کنیم، چگونه با تلفن صحبت کنیم، چگونه از خود دفاع کنیم وچگونه با شکست کنار بیاییم  برگزار می شود.

وزیری با اشاره به برگزاری برنامه های آموزشی احکام، قرآن، نقاشی، خطاطی، علمی ودرسی، اذان و نوحه و مداحی، حلقه های تربیتی صالحین، طرح چهره به چهره اظهارداشت:برنامه های ورزشی، اردویی وتفریحی و اردوهای جهادی از دیگربرنامه های کانون فرهنگی هنری شقایق شهرستان میامی بخش کالپوش روستای نامنیک است.

وی با بیان اینکه این برنامه ویژه پسران سنین ۸ تا ۱۷ سال می باشد اضافه کرد: رنامه‌ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان راهبردی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

به گفته مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق شهرستان میامی بخش کالپوش روستای نامنیک در خلال فعالیت‌های اوقات فراغت بی شک استعدادیابی نیز در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است.

وزیری تصریح کرد: وقات فراغت بخشی مهم از زندگی هر فرد را تشکیل می‌دهد و برنامه ریزی صحیح و مفید برای آن حائز اهمیت است طوری که اگر در برنامه ریزی برای گذران اوقات فراغت دقت و توجه ویژه اعمال نشود ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری به افراد بزند.

کد خبر 1768539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha