اجرای ۱۲ برنامه در میقات الرضا طبس

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۲ ویژه برنامه در این استان مقدس اجرا می شود.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در دستور کار این آستان مقدس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در دهه امامت و ولایت بیش از ۱۲ عنوان ویژه برنامه به همت میقات الرضا طبس اجرا می شود، افزود: در راستای فرارسیدن این دهه مبارک اقدام به چراغانی، فضاسازی و تبلیغات محیطی همراه با نصب بنر و اطلاعیه متناسب با این ایام در آستان مقدس کردیم.

قاسم زاده به فعالیت چایخانه این آستان مقدس اشاره کرد و گفت: چایخانه حضرت فاطمه معصومه(س) آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همه روزه طی دهه امامت و ولایت فعالیت خواهد داشت و از زائران رضوی پذیرایی خواهد کرد.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس ادامه داد: بحث تولید کلیپ سخنرانی با موضوع ولایت و رهبری، جایگاه عید غدیر خم و فضائل حضرت امام علی(ع) در دستور کار قرار گرفته است تا در فضای مجازی منتشر شود.

وی به ویژه برنامه کبوتران آسمان ولایت اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این برنامه به معرفی شهدا و علمای سادات شهرستان طبس و انتشار گزیده ای از وصیت نامه آنان خواهیم پرداخت.

قاسم زاده درخصوص برنامه اسوه ولایت عنوان کرد: در این راستا به تولیدات فضای مجازی جهت انتشار هر روز یک پیام از بیانات مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) در باب فضیلت و اهمیت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم پرداخته می شود.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس در ادامه گفت: کافه گفتگو در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با موضوع صفر تا صد واقعه غدیر خم و انتخابات از مصادیق تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی این دهه برپا می شود.

وی با بیان اینکه مراسم جشن ولادت امام علی النقی(ع) در میقات الرضا طبس برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری ویژه برنامه تفویض به مناسبت فرارسیدن سالروز تفویض تولیت مرقد مطهر در چهارم تیرماه در دستور کار داریم.

قاسم زاده به برگزاری اجتماع علویون اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ علویون در شب عید سعید غدیر خم همراه با برپایی ۵۰ موکب پذیرایی از دوستداران امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام در مسیر میدان حضرت امام رضا تا آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) همراه با سخنرانی، شعرخوانی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، نورافشانی و اهدای هدایای ارزنده برگزار خواهد شد.

کد خبر 1768587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha