اقدامات دولت چهاردهم در خصوص بهبود فضای کسب و کار در  ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز»

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» سه شنبه ۲۹ خرداد با حضور محمدحسن قدیری ابیانه (اصولگرا) و اسماعیل گرامی مقدم(اصلاح طلب) به الویت برنامه های بهبود فضای کسب و کار دولت آینده می پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای رضا فرخی به صورت زنده، شنبه تا چهارشنبه‌ ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران و همزمان به شکل تصویری از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا هم تقدیم مخاطبان گرامی این شبکه رادیویی می‌گردد.

ویژه برنامه انتخاباتی «ایران امروز» در روزهای منتهی به انتخابات یکی از برنامه های قابل توجه برای مخاطبان، برنامه های مناظره محور است. که به انتخاب بهتر کمک می کند.

عاطفه اقتداری تهیه کننده «ایران امروز» با بیان اینکه این برنامه با رویکرد مناظره و طرح سوالات چالشی این امکان را برای مخاطب فراهم می کند که شناخت و درک عمیق تری از دیدگاه های نامزدهای ریاست جمهوری برای حل مشکلات کشور پیدا کند، گفت:  در برنامه روز سه شنبه ۲۹ خرداد با حضور محمدحسن قدیری ابیانه (اصولگرا) و اسماعیل گرامی مقدم (اصلاح طلب) در خصوص برنامه های بهبود فضای کسب و کار دولت آینده گفت و گو خواهیم کرد.
 

کد خبر 1768611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha