خدمت به مردم‌ از مهمترین اولویت های رئیس جمهور آینده باشد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: مهمترین اولویت رئیس جمهور باید خدمت به آحاد جامعه باشد و خدمت به مردم در دستور کار باشد.

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لایینی_امام جمعه شهرستان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: در سالهای اخیر، خط امام خمینی(ره) فراموش شده است و زمان انتخابات، وعده های زیادی می دهند مهمترین هدف خط امام خمینی(ره)، مبارزه با استعمارگران بود.

وی افزود:امام قاطعانه در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده بود، البته ما با مردم و تکنولوژی آمریکا مخالف نیستیم، بلکه با سیاستهای مستکبرانه آمریکا و استعمارگران مخالفیم و ارتباط با این کشورهای مستکبر، نشانه فروپاشی کشور است.

امام جمعه شهرستان نکا یادآور شد: ما باید ببینیم افراد و نامزدهای انتخاباتی دنبال چه کسانی هستند.

حجت الاسلام‌ لایینی گفت: آمریکایی ها همیشه از طرفداران خود تعریف می کنند و بهترین معیار برای شناخت افراد و انتخاب آنها تعریف و تمجید دشمن از آنهاست که در این راستا امام خمینی(ره) فرمودند: هرگاه دیدید دشمن از شما تعریف کرد، در خود شک کنید.

وی با بیان اینکه انتخابات، مسابقه قدرت نیست، خاطرنشان کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود باید برای مردم خدمت کند و با خدا عهد و پیمان ببندد که خادم ملت باشد.  

امام‌جمعه نکا گفت: رئیس جمهور آینده باید کارگزاران خود را از میان کسانی انتخاب کند که دل در گرو انقلاب و رهبری دارند و افرادی که ذره ای از نظام و ولایت دور هستند را انتخاب نکند.

کد خبر 1770637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha