تدارک برنامه های مختلف طی دهه امامت و ولایت در زیرکوه

حجت الاسلام میری گفت: به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت اجرای برنامه های مختلفی از جمله مسابقه حفظ خطبه غدیر، جشن خیابانی، محفل شب شعر علوی و ... در زیرکوه اجرا می شود.

حجت الاسلام مجتبی میری-مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: بزرگداشت غدیر زمینه‌ساز حضور حداکثری و آگاهانه و مومنانه مردم در جشن‌های دهه امامت و ولایت است.

وی ادامه داد: گرامیداشت غدیر بر دست گرفتن آموزه‌های غدیر است که انقلاب اسلامی با اهدای صدها هزار شهید و ایثار مردم شکل گرفته است.

حجت الاسلام میری با بیان اینکه گسترش برنامه‌های غدیری به عنوان نقطه عطف در تاریخ اسلام و بشریت و گرامیداشت غدیر در راستای توجه به آموزه‌های علوی است، افزود: برنامه‌ریزی ما برای مشارکت نسل جوان است که لازم است با حقیقت غدیر و آموزه‌های علوی آشنا شود تا پرچم دار نهضت علوی و اسلامی در عصر کنونی باشند.

دبیر ستاد غدیر شهرستان زیرکوه اظهار کرد: در طول دهه امامت و ولایت در نقاط مختلف شهرستان برنامه داریم و در شهر حاجی آباد در شب غدیر جشن خیابانی با حضور هنرمندان کانون فرهنگی هنری نبوت فردوس داریم.

وی به دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: اعزام مبلغ به روستاها، برپایی ایستگاه‌های ماشین نویسی در سطح شهر، برگزاری مسابقه حفظ خطبه غدیر، مسابقه بزرگ محله آرایی، برگزاری محفل شب شعر علوی، برگزاری مسابقه نهج البلاغه، اجرای پویش هر مسجد یک سفره با محوریت اطعام غدیر، تجلیل از سادات کارمند، مددجو، طلبه و... از مهم ترین برنامه های این دهه است.

حجت الاسلام میری ادامه داد: طی این دهه ارائه ویزیت رایگان به مادران باردار، برپایی کارگاه‌های خوشنویسی با محوریت غدیر، مسابقه بزرگ غدیر تا عاشورا، برپایی همایش پیاده روی از سه راهی اردکول به سمت گلزار شهدا، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و صدور شناسنامه در دهه امامت و ولایت با تخفیف ویژه در دستور کار قرار دارد.

مسئول تبلیغات اسلامی زیرکوه در پایان گفت: در روز غدیر نیز مهمانی کیلومتری همراه با مواکب خدماتی، آموزشی، پذیرایی خواهند پرداخت که در نوع خود در شهرستان بی سابقه است.

کد خبر 1768623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha