شوق کانون فرهنگی هنری یک روستا برای ترویج غدیر سه ساله شد

کانون فرهنگی هنری حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی روستای آهوئیه از توابع شهرستان بافت برای سومین سال متوالی اقدام به ترویج مسئله غدیر و فضیلت‌های امیر مؤمنان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی) روستای آهوئیه از توابع شهرستان بافت برای سومین سال متوالی اقدام به برگزاری مسابقه مجازی " شوق عید۳ " کرده است.
مرحله نخست این مسابقه از روز عیدقربان مصادف با ۲۸ خرداد آغاز شده و تا جمعه اول تیرماه ادامه دارد که هر روز قسمت‌هایی از خطبه غدیر و سوالاتی از این آن از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در کانال مربوطه گذاشته شده و هر شب به ۳ نفر از برگزیدگان کارت هدیه سه میلیون ریالی اهدا می‌شود.


مرحله دوم مسابقه یکشنبه سوم تیرماه و از متن خطبه غدیر انجام می‌شود و در روز عید غدیر به برگزیدگان (کمک هزینه سفر به کربلا معلی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و کارت هدیه) اهدا خواهد شد.
همچنین در روز عید سعید غدیر از بین تمام شرکت کنندگان به قید قرعه به ۱۰ نفر و از بین شرکت کنندگانی که به نام های (علی_ مرتضی_ حیدر) باشند به قید قرعه به ۵ نفر کارت هدیه اهداء می‌شود.
کانال این مسابقه در پیام رسان روبیکا به نشانی    https://rubika.ir/shogh_eid3 و در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shogh_eid در دسترس است.

کد خبر 1768634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha