دوخت رایگان چادر در نمایشگاه «گوهر شاد»

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: همزمان با نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» دوخت رایگان چادر صورت می گیرد.

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: مسئله پوشاک ایرانی اسلامی که یک دستور دینی است و از مسائل مهم جامعه ما بوده و با بسیاری از مسائلی پیوند خورده است.

وی گفت: نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد در راستای گسترش مقوله حجاب و عفاف و حمایت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اسلامی ۳۰ خرداد در ارومیه افتتاح می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان آذربایجان غربی بیان کرد: گسترش و ترویج فرهنگ پوشاک ایرانی و اسلامی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستری برای آشنایی فعالان و کنشگران این عرصه باهم و همچنین آشنایی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی اقصی نقاط ایران با یکدیگر از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی افزود: همزمان با نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» غرفه دوخت رایگان چادر توسط دو نفر از خیاطان استانی به همت جامعه زنان سپاه شهدای استان برپا خواهد شد.

موسویان ادامه داد: همچنین در کنار دوخت رایگان چادر نیز غرفه کتاب نیز با ۱۰ عنوان کتاب «حس خوب» در قالب ۱۰۰ جلد برای آشنایی قشر جدید با مقوله حجاب و عفاف دائر خواهد بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی_اسلامی گوهرشاد ساعت ۱۶ تاریخ ۳۰ خرداد در ارومیه افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان از ۳۰ خرداد تا ۵ تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ می‌توانند با حضور در پارک چنگلی ارومیه نمایشگاه بین‌المللی، سالن شماره ۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

در این نمایشگاه پارچه چادر مشکی به قیمت کارخانه عرضه شده و نیز دوخت رایگان چادر انجام می‌شود.

برگزاری ورکشاپ هنر خیاطی توسط استادکاران، بازی‌ها و مسابقات پرجایزه برای کودکان و نوجوانان به همراه هنر نمایی عمو مهربان، نمایش لباس‌ توسط دانشجویان و دانش‌آموزان هنرمند(شوی لباس)، تخفیف ۱۰درصدی در همه غرفه‌ها، نمایش پوشاک اقوام و ادیان مختلف، عرضه انواع پوشاک زنانه و مردانه و نوجوانی ایرانی و اسلامی، عرضه پارچه و لباس کردی با حضور برندهایی از استان و خارج از استان، عرضه محصولات ارگانیک و صنایع دستی عشایر غیور و دیوار آزاد(گفتمان جوانانه) از جمله برنامه‌های این نمایشگاه هستند.

کد خبر 1768635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha