آمادگی کانون‌های مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای طرح ملی «کادر نوجوان» شهید رئیسی

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این ستاد برای اجرای طرح ملی «کادر نوجوان» شهید رئیسی در کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

«کریم لایقی اصل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: طرح ملی «کادر نوجوان» شهید رئیسی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با هدف کادر سازی نسل نوجوان اجرایی می‌شود و این طرح جزو ماندگارترین طرح‌ها برای پای کار آوردن نوجوانان به فعالیت های فرهنگی در مساجد خواهد بود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح، نقش‌ها و مسئولیت‌های مناسبی برای نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۷ سال تعریف شده و برنامه‌های خاص اردویی، تشکیلاتی و آموزشی برای کادر نوجوان کانون‌ها اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: طرح ملی کادر نوجوان شهید رئیسی، جهت تشکیل کادر نوجوان دهه هشتادی با تأکید بر مسئولیت دادن و نقش‌آفرینی نوجوانان در مساجد و محلات برگزار می‌شود.

لایقی اصل از آمادگی این ستاد برای اجرای طرح ملی «کادر نوجوان» شهید رئیسی در کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون‌هایی که کادر نوجوان دارند تا تیرماه کادر خود را تشکیل داده و جهت آموزش‌های تکمیلی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این طرح به سایت مربوطه مراجعه نمایند.

کد خبر 1768683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha