استفاده از تجارب پیشکسوتان و تکیه بر توان جوان سبب موفقیت در امور است

سرهنگ غلامی با اشاره به کسب رتبه برتر معاونت فرهنگی تیپ ۷۱ روح الله در سطح تیپ های مردم پایه قرارگاه امام حسین(ع)، گفت: استفاده از تجارب پیشکسوتان و تکیه بر توان پاسداران جوان، سبب موفقیت در امور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سرهنگ دوم پاسدار علی غلامی، مسئول روابط عمومی تیپ ۷۱ روح الله در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طی  ارزیابی ها و بررسی های انجام شده از سوی قرارگاه امام حسین(ع) معاونت فرهنگی تیپ ۷۱ روح الله موفق به کسب رتبه برترین معاونت در سطح تیپ های مردم پایه  قرارگاه امام حسین(ع) شده است، گفت: تیپ ۷۱ روح الله در این سال ها  با حضور در ماموریت ها مختلف خود توانسته افتخارات متعددی را برای این یگان کسب نماید.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از تجارب پیشکسوتان و تکیه بر توان پاسداران جوان، مومن و انقلابی همراه با ایده های نو و کاربردی سبب شد تا در حوزه فرهنگی در کنار ماموریت های تخصصی بتواند موفقیت هایی را کسب نماید.

این مقام مسئول با بیان اینکه روحیه انقلابی همراه با تفکر جهادی باوری الهی را در جسم و ذهن پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، اظهار داشت: این روحیه می تواند سبب حرکت های موثری در ادامه رسالت پر افتخار سپاه باشد.

مسئول روابط عمومی تیپ ۷۱ روح الله همچنین اضافه کرد: در این سال ها تیپ ۷۱ روح الله در ماموریت های متعدد از امنیت پایدار در مرزها تا خدمات جهادی در مناطق محروم همراه با اقدامات سازندگی توانسته اقدامات شایانی را در گوشه گوشه استان مرکزی و مناطق ماموریت خود به یادگار گذارد.

کد خبر 1768786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha