بیش از ۶۰۰صندوق اخذ رأی در کرمانشاه مستقر می‌شود

آمویی گفت: برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه تدارک دیده شده که ۱۰۰ شعبه آن در بخش‌های روستایی مستقر خواهد شد.

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری زود هنگام انتخابات ریاست جمهور، گفت:برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شرایط معمول ۱۲۰ روز زمان لازم است ولی با توجه به شرایط فعلی در مدت ۳۰ روز اقدامات مربوط به صورت جهادی انجام گرفت.

فرماندار کرمانشاه افزود تبیین و دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رأیین و دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رأی و توصیه به مشارکت هرچه بیشتر و پرشور تر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وظیفه همه ما و از تکالیف موکد است.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری به صورت نیمه مکانیزه و متفاوت از مرحله پیش خواهد بود و از برگه‌های تعرفه استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد:ما در قبال حقوقی که در جامعه داریم وظایفی هم داریم، نمی شود فقط طلبکار بود. ما برای امنیت، برای پیشرفت، برای رفع و حل مشکلات باید حرکت را از خودمان شروع کنیم و ان‌شاءالله وعده ما در روز جمعه ۸ تیر پای صندوق های رای  خواهد بود.

آمویی با اشاره به تعداد صندوق های اخذ رای در استان، تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات هشتم تیر ماه جاری ۶۴۵ شعبه اخذ رأی در شهرستان کرمانشاه تدارک دیده شده که ۱۰۰ شعبه آن در بخش‌های روستایی مستقر و حدود ۱۶ هزار نفر از عوامل اجرایی نیز با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای انتخاباتی حضور خواهند داشت.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه همه در انتخابات شرکت کنند ، افزود:برای حفظ استقلال کشور باید در انتخابات حاضر شویم و با حضور در انتخابات سبب همدلی و وحدت مردم و مسئولان شویم تا مستکبران در مقابل مردم سالاری ما درمانده‌ شوند.

کد خبر 1768912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha