افتتاح نخستین خانه تخصصی سرود استان، گامی نو در جهت ترویج فرهنگ و هنر انقلابی

مدیر خانه تخصصی سرود استان کهگیلویه و بویراحمد ابزار هنر خاصه سرود را به عنوان یکی از مهم ترین روش‌ها جهت انعکاس و انتشار اهداف انقلاب دانست و گفت:افتتاح نخستین خانه تخصصی سرود استان، گامی نو در جهت ترویج فرهنگ و هنر انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با دهه امامت و ولایت، نخستین خانه تخصصی سرود استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت مجموعه منتخب کشوری «پسران خورشید» با حضور مسئولین استانی و جمعی از هنرمندان این عرصه در محل مسجد جامع صاحب الزمان (عج) یاسوج افتتاح شد.

در نخستین اقدام، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از این خانه سرود بازدید کردند.

مدیر خانه تخصصی سرود استان کهگیلویه و بویراحمد و فعال عرصه هنر و رسانه در این بازدید، گفت: مجموعه منتخب کشوری «پسران خورشید» به عنوان سکاندار عرصه هنری و تخصصی سرود در استان بیش از ۱۹ سال مشغول به فعالیت بوده و در طی این سال‌ها توانسته سه هزار و ۵۰۰ هنرمند را در این عرصه تربیت و آموزش دهد و بیش از ۵۰۰ قطعه هنری فاخر تولید نماید.

«پیمان جمشیدی» افزود: امروزه ابزار هنر خاصه سرود به عنوان یکی از مهم ترین روش‌ها جهت انعکاس و انتشار اهداف انقلاب می‌باشد.

وی یادآور شد: این خانه تخصصی با حمایت و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) یاسوج دایر گردیده است.

مدیر خانه تخصصی سرود استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وجود چنین فضاهایی باعث تربیت نسل هنری متعهد می‌شود،خواستار توجه هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و هنری به مقوله فرهنگ و هنر شد.

کد خبر 1768955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha