منطقه آزاد ماکو به شهر پوشاک ایرانی اسلامی تبدیل می‌شود

مدیر عامل منطقه آزاد ماکو گفت: تولید پوشاک یکی از اولویت‌های اصلی سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو است و در تلاش هستیم منطقه آزاد ماکو را به شهر پوشاک ایرانی اسلامی تبدیل کنیم.

حسین گروسی، مدیر عامل منطقه آزاد ماکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، گفت: نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی یکی از نمایشگاه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوب است و بنظرم برای افرادی که دنبال انواع پوشاک و طراحی و دوخت لباس ایرانی اسلامی هستند این تولیدات داخلی بسیار موثر است.

وی افزود: بنابراین باید به سمتی پیش برویم که کیفیت پوشاک تولیدی خود را ارتقا دهیم و ماشین آلات پیشرفته و پارچه خوب از عواملی هستند که در ارتقا کیفیت پوشاک موثر هستند.

این مسئول ادامه داد: ما در منطقه آزاد ماکو امروزه به عنوان صادر کننده پوشاک هستیم و  زمانی وارد کننده پوشاک بودیم و در این راستا در منطقه آزاد ماکو تولید کنندگان پوشاک ایرانی اسلامی با کیفیتی تولید می‌کنند که می‌توان گفت امروزه پوشاک تهران توسط این تولیدکنندگان تامین می‌شود.

گروسی گفت: همچنین در منطقه آزاد ماکو آماده هستیم که برای افرادی که در نمایشگاه های استان خصوصا در شمال استان آمادگی تولید، طراحی و دوخت پوشاک ایرانی اسلامی را دارند، زمین در اختیار آن‌ها با شرایط ویژه برای طراحی و دوخت پوشاک قرار دهیم.

مدیر عامل منطقه آزاد ماکو  ادامه داد: همچنین در این منطقه با توجه به تخفیفات ویژه از جمله معافعیت در مورد عوارض واردات پارچه و ماشین آلات می تواند برای تولیدکنندگان به صرفه باشد.

وی گفت: یک کشور ۸۵ میلیون قطعا نیاز دارند که پوشاک ایرانی اسلامی اصیل مورد نیاز جوانان و مردم را خودشان تامین کنند و این بدون تجهیزات و مواد اولیه خوب امکان پذیر نخواهد بود.

مدیر عامل منطقه آزاد ماکو گفت: تولید پوشاک یکی از اولویت‌های اصلی سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو است و در تلاش هستیم منطقه آزاد ماکو را به شهر پوشاک ایرانی اسلامی تبدیل کنیم.

وی افزود: در این راستا طرح جامع شهر پوشاک تصویب شده و منتظر سرمایه گذاری تولید کنندگان هستیم.

گروسی در پایان سخنان خود آمادگی منطقه آزاد ماکو را برای همکاری در اجرای نمایشگاه های پوشاک ایرانی اسلامی عنوان کرد.

گفتنی است؛ بازدیدکنندگان می‌توانند از ۳۰ خردادماه تا ۵ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه که در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه برپا شده است، دیدن کنند.

کد خبر 1769041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha