ضیافت کیلومتری علوی در آران و بیدگل برپا می شود

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) از برگزاری مهمانی کیلومتری علوی با عنوان «ضیافت علوی به میزبانی فرزند علی علیه السلام» در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید بزرگ غدیر خم، مراسم مهمانی کیلومتری علوی با عنوان «ضیافت علوی به میزبانی فرزند علی علیه السلام» در شهرستان آران و بیدگل برپا می شود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) افزود: این مراسم در قالب شادیانه غدیر سه شنبه پنجم تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در مسیر خیابان محمد هلال(ع) و مسیرهای منتهی به حرم مطهر برگزار می شود.

تکیه ادامه داد: در روز عید غدیر خم، در ساعات مذکور، خیابان محمد هلال، از سمت میدان امام حسن مجتبی(ع) تا حرم مطهر مسدود خواهد بود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) با دعوت از عموم مردم، کسبه و بازاریان برای شرکت در این مراسم معنوی گفت: زائران و مجاوران حرم مطهر در ساعات مذکور از پارک خودرو در خیابان محمد هلال(ع) جلوگیری و اصناف و بازاریان در صورت امکان، نسبت به تامین آب و برق موکب‌های مسیر همکاری کنند.

تکیه در پایان افزود: آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، شهرداری آران و بیدگل، هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی، شورای هیات‌های مذهبی شهرستان آران و بیدگل، خیرین و  جمعی از شهروندان در برپایی این مراسم مشارکت دارند.

۱۸ ذی الحجه روز عید غدیر خم عیدالله الاکبر و از بزرگ‌ ترین اعیاد شیعیان است.

کد خبر 1769058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha