۱۱۵امامزاده مازندران مجری طرح نشاط معنوی

حجت الاسلام قربانی گفت: همزمان با فصل تابستان طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ۱۱۵ امامزاده و آستان مقدس بقاع متبرکه استان مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی-معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت با بیان اینکه اوقات فراغت تابستان بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است تا با ارتقاء روحیه و کسب مهارت‌های زندگی و همچنین کشف هویت اجتماعی خویش، آماده ورود به دنیای جدیدی از قبول مسئولیت‌های اجتماعی شوند، اظهار کرد: عدم برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان، موجبات جذب این قشر به برنامه های دشمنان اسلام که عمدتا خروجی آن افزایش آسیب های اجتماعی است فراهم می شود.

وی از اجرای طرح نشاط معنوی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی ۸ الی ۱۸ سال در ۱۱۵ آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و افزود: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به امامزادگان و بقاع متبرکه استان برای بهره مندی از کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن‌کریم، احکام، نقاشی، خیاطی، نویسندگی، عروسک سازی، قالی و گلیم بافی، نویسندگی، آموزش رایانه، برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی و... اقدام کنند.  

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه این طرح از ۱۰ تیرماه  تا۲۰ مرداد ماه در  سطح استان اجرایی می شود، تعمیق باورهای دینی و ترویج معارف اسلامی در بین جوانان و نوجوانان را یکی از مهمترین اهداف طرح نشاط معنوی اعلام کرد و گفت:افزایش مهارت افزایی و توانمندسازی دانش آموزان نیز در این طرح دنبال می شود.

کد خبر 1769062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha