کاروان اصحاب فرهنگ و رسانه خراسان جنوبی راهی مشهد مقدس شد

فرخنده گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در آستانه اربعین شهدای خدمت، ۸۸ نفر از جامعه فرهنگ و هنر، رسانه و قرآنیان خراسان جنوبی با دو دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده امروز شنبه (۲ تیر) در جمع خبرنگاران با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در سند تحول فرهنگ و ارشاد اسلامی که شامل سه بخش گفتمان‌سازی، توانمندسازی و سودمندسازی است که در بخش توانمندسازی به مسائل تفریحی، رفاهی و فرهنگی و نشست‌های تبیینی جامعه هدف توجه ویژه‌ای شده است.

وی افزود: سیاست کاری ما بر این است که در حوزه برنامه‌های رفاهی هر سال یک گام رو به جلو و برنامه‌های کیفی‌تر داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: در سال‌های گذشته دیدار رسانه‌ها با استاندار، تجلیل از خبرنگاران، دورهمی خبرنگاران، برپایی نمایشگاه، تجلیل از برترین‌های بخش جوانی جمعیت، نماز و امر به معروف انجام شد.

فرخنده گفت: امسال به مناسبت دهه امامت و ولایت و اینکه در آستانه اربعین شهدای خدمت هستیم اردوی سیاحتی و زیارتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و جامعه قرآنی در روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه به مشهد مقدس برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: حدود ۸۸ نفر از جامعه فرهنگ و هنر، رسانه و قرآنیان خراسان جنوبی با دو دستگاه اتوبوس به این سفر اعزام شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: در این اردو اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان ضمن تشرف به حرم امام رضا علیه‌السلام از موزه مرکزی آستان قدس رضوی و رواق خدمت بازدید و با دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری، اقتصادی و عمرانی این آستان نورانی آشنا شدند.

کد خبر 1769065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha