مساجد برای انتخابات پُرشور انگیزه‌سازی کنند

آیت‌الله شیخ‌بهایی گفت: مساجد به عنوان پایگاه های انقلاب اسلامی باید از فرصت حضور مردم در نماز جماعت استفاده و آنان را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و شبهات موجود و سوالات پیش آمده برای آنان را پاسخ دهند.

آیت الله احمد شیخ بهایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: انتخابات مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود است هرچه این حضور پررنگ‌تر و بیشتر باشد قدرت بیشتری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج ایجاد می کند.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: حضور پررنگ مردم پای صندوق‌های رای، در داخل کشور به دولت منتخب قدرت اقدام می‌دهد تا بتواند به پشتوانه رای مردم کارهای اساسی و سنگین را انجام دهد و در صحنه بین الملل نیز دیگران حتی دشمنان و کسانی که اعتقادی به دین و انقلاب ندارند روی میزان آرای مردم حساب می‌کنند.
وی اظهار کرد: ویژگی‌های فرد اصلح همان ویژگی‌های عمومی است که همه نامزدها باید دارا باشند اما در فرد اصلح این ویژگی‌ها از درجه بالاتری برخوردار است و در این دوره نمونه عینی این ویژگی‌ها  شهید بزرگوار آیت الله دکتر رئیسی رحمت الله علیه می‌باشد.
آیت الله شیخ بهایی ادامه داد: پس از این حادثه، مردم عشق و شوری که در مراسم شهید بزرگوار و همراهانشان از خود نشان دادند در انتظارند کسی در جای ایشان بنشیند که همان خصوصیات و بلکه بالاتر را دارا باشد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خستگی ناپذیری، اخلاص، اعتماد به مردم، حضور در بین قشرهای مختلف مردم، غم مردم داشتن، پرهیز از حاشیه‌های مضر و بی‌فایده، شب و روز نشناختن، صفاتی هستند که مردم در شهید خدمت دیدند و از رئیس جمهور آینده متوقع آن هستند.
وی تصریح کرد: رییس آینده باید کسی باشد که از جبهه مقاومت دفاع کند و در سمت درست تاریخ بایستد و عزت و شرفی را که شهدای ما با خون خود برای کشور به ارمغان آوردند را به وعده پوچ دشمنان نفروشد.
آیت الله شیخ بهایی عنوان کرد: کسی که در اجرای قوانین مصوب و سیاست‌های کلی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی کوشا باشد و سابقه و کارنامه او و همچنین برنامه‌های ارائه شده از جانب او این حقیقت را ثابت کند باید منتخب مردم شود.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: فرد اصلح کسی است که بتواند یک تیم همفکر و همراه را به امور مختلف بگمارد و در یک هم‌ افزایی به سرعت مسائل و مشکلات کشور را حل کند.
وی تاکید کرد: مساجد به عنوان پایگاه های انقلاب اسلامی باید از فرصت حضور مردم در نماز جماعت استفاده کرده و آنان را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و شبهات موجود و سوالات پیش آمده برای آنان را پاسخ دهند.
آیت الله شیخ بهایی ابراز کرد: هر مسجدی باید به عنوان یک هسته پُرانرژی سراغ کسانی برود که در مسجد حضور نداشته و برای شرکت در انتخابات انگیزه‌ای ندارند و یا تحت تاثیر تبلیغات دشمن قصد شرکت در انتخابات ندارند و آنها را برای حضور تشویق کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسجد باید به آنها بفهماند که شرکت در انتخابات هم یک حق است که باید از این حق به موقع استفاده کرد و از این راه نظر خود را اعلام کرد و هم یک تکلیف است که باعث تقویت کشور در حفظ امنیت و حل مسائل و مشکلات خواهد شد.
وی اظهار کرد: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه به معنای این است که هر چه دیگران برای من تصمیم بگیرند، پیامد تصمیم آنان را می‌پذیرم و اعتراضی نخواهم داشت.
آیت الله شیخ بهایی با بیان اینکه شرکت نکردن در انتخابات یعنی آینده کشور برای من اهمیتی ندارد، عنوان کرد: شرکت نکردن در انتخابات یعنی رضایت دادن به یک کشور ضعیف، یک دولت ضعیف و آماده شدن برای اینکه آماج حملات امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی دشمن بر علیه کشور و ملت باشیم و مسجدی ها موظف است که در این جهاد تبیین شرکت کند.

کد خبر 1769155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha