با فساد و بی عدالتی مبارزه می‌کنیم

پزشکیان گفت: با فساد، رانت و بی عدالتی مبارزه می کنیم و نمی گذاریم عده ای به عنوان کاسبان تحریم به راحتی به کارشان ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، مسعود پزشکیان امروز شنبه ۲ تیرماه در سفر خود به شهر سنندج مورد استقبال هواداران خود در این شهر قرار گرفت.

وی با حضور در پارک سپیدار سنندج اظهار کرد: وقتی شفاف عمل نکنیم عده ای آقازاده تریلیارد می شوند و هوا را آلوده می کنند و در این هوا کسب درآمد خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: با فساد، رانت و بی عدالتی مبارزه می کنیم و نمی گذاریم عده ای به عنوان کاسبان تحریم به راحتی به کارشان ادامه دهند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مرز به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: مرز باید تبدیل به فضایی برای داد و ستاد شود و نباید جوانان برای یک لقمه نان کولبری کنند.

پزشکیان ادامه داد: باید برای زنان و خواهران نیز احترام قایل بود و ما مخالف برخورد خشن با بانوان هستیم و اجازه نمی دهیم این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه مرد و زن اگر ایمان داشته باشند حیات طیبه بدست می آید، ادامه داد: باید کاری کنیم که زنان به جایگاه واقعی مان در بحث مدیریت برسند و جایگاه خود را بیابند.

با فساد و بی عدالتی مبارزه می‌کنیم

وی تصریح کرد:  لازم است  برای اینکه شایستگان به جایگاهشان برسند تبعیض قومی و زبانی را کنار بگذاریم و عدالت را در جامعه اعمال کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین در فرودگاه سنندج نیز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: کرد و عرب و همه کسانیکه در این کشور هستند باید جایگاه خودشان را داشته باشند و کشور را مردم ایران و شایستگان باید درست کنند.

وی در گلزار شهدای بهشت محمدی سنندج حضور یافت و به مقام شامخ شهدا نیز ادای احترام کرد.

با فساد و بی عدالتی مبارزه می‌کنیم

کد خبر 1769181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha