شهید آیت‌الله رئیسی تحولات بزرگی در کشور ایجاد کرد

حیدری گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی سه سال خدمت خود موجب تحولات بزرگی در کشور شد که این خدمات باید به‌خوبی بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری در نشست شورای اطلاع‌رسانی اظهار داشت: امروز دوست و دشمن به چگونگی برگزاری این دوره از انتخابات و حضور مردم در صحنه چشم دوخته‌اند به همین دلیل باید بیش از گذشته مراقب باشیم و برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این انتخابات تلاش کرد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: همان‌طور که حضور میلیونی مردم در آیین بدرقه رئیس‌جمهور شهید معادله‌های جهانی را برهم زد به طور یقین مردم با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات حماسه دیگری را خلق می‌کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید و همراهان ایشان اظهار داشت: تخریب خدمات خادم‌الرضا (ع) و زیر سوال بردن خدمات دولت سیزدهم از جمله مواردی است که فضای انتخابات امروز شاهد آن هستیم.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم چهلم شهید خدمت گفت: رئیس‌جمهور شهید طی سه سال خدمت خود موجب تحولات بزرگی در کشور شد که این خدمات باید به خوبی بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد خدمات رییس جمهور شهید زیر سوال برود، یادآور شد: چهلم خادم الرضا (ع) فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و خدمات ماندگار ایشان به جامعه نخبگان است.

وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی مناسبی خدمات دولت رئیس‌جمهور شهید از سوی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تشکیل ستاد استانی و شهرستانی برای هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید گفت: بر اساس مصوبه شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی بنیادی به نام شهید رئیسی تشکیل می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت برگزاری آیین‌های یادبود رئیس‌جمهور شهید در چند نقطه از استان به‌خصوص در روستاها و مکان‌هایی از استان که ایشان به آنجا سفر کردند از جمله در لبد و کارخانه‌هایی که مورد بازدید قرار گرفت و همچنین واحدهای راکدی که باهمت ایشان احیا شد، تاکید کرد.

کد خبر 1769197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha