قاضی‌زاده هاشمی نگاه ویژه به نقش‌آفرینی زنان دارد

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی گفت: برادرم نگاه ویژه به نقش‌آفرینی زنان دارد و از حضور زنان استفاده کرده و طرح‌های ویژه در این امر پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده دوره دهم، یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی و برادر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگوی صمیمی شبکه خبر در مورد برادرش (کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)، گفت: امیرحسین قاضی زاده هاشمی دارای دو فرزند است  یک دختر که دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف است و ازدواج کرده و یک پسر که در دوره متوسط تحصیل می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برادرش تجربه اجاره نشینی داشته است، بیان کرد: در زمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان تجربه کرایه نشینی داشت و شاید این امکان فراهم بود که در مناطق شمالی تهران سکوت داشته باشند اما نمی خواست و اکنون در خیابان ایران منطقه شهدا ساکن است.

وی در مورد تفریحات و علاقمندی های برادرش گفت: سفرهای زیارتی، امور پژوهشی، ساختن فیلم در بنیاد شهید، دیدن فیلم های خانگی و سینمایی از علاقمندی های وی است و در حوزه ورزش نیز ورزش جودو را دنبال کرده و کمربند مشکی دارد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در مورد علاقه امیرحسین قاضی زاده هاشمی به افراد خاص گفت: وی علاقه  زیادی به رهبر انقلاب و شهید سلیمانی دارد.  


 

وی در مورد جدیت در کار رییس بنیاد شهید، اظهار کرد: امیرحسین قاضی زاده هاشمی نگاه مبتنی بر کار و برنامه ریزی دارد و خیلی بدون تعارف و صریح الهجه است و به نقد دور از دورویی و ریاکاری و رفتارهای نفاق آلود علاقه دارد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در مورد نامزدی برادرش در ریاست جمهوری گفت: وی جوانترین نامزد در میان شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری است و ارتباط نزدیک با دهه های ۵۰، ۶۰ و حتی ۸۰ دارد و با اقتضائات جوانان آشنا است و کارهای پژوهشی و مطالعاتی زیادی در عرصه حکمرانی دارند و نگاه ویژه به نقش آفرینی زنان دارد و از حضور زنان استفاده کرده و طرح های ویژه در این امر پیش بینی کرده است.

وی در مورد حل مسئله سه روز بورس به عنوان چالش برخی از مردم و راه حل آن از سوی برادرش گفت: در بحث حل سه روز بورس وی توضیح داد که وقتی دولت در بسیاری از موارد دخالت می کند، دولت این توانایی را نیز دارد که با مداخله به نفع ارتقای بازار سرمایه هم گام بردارد.

وی در ادامه ابراز کرد: وی ۷۰ سفر استانی داشته و به منطقه سیستان و بلوچستان علاقمند است و در دوران نمایندگی خود موضوع روستاهای غیزانیه را حل کرد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: برادرم فردی خلاق، دانشگاهی، مومن، متدین و وطن دوست و خانواده دوست است و حتی زمان مجروحیت که در تهران بستری بود پدرم در جبهه بود وی خود را ملزم به حفظ ارزش‌های اسلامی می داند.

کد خبر 1769208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha