افزایش غیرمتعارف اجاره‌ بهای مسکن در خراسان جنوبی بیداد می‌کند

جعفری با بیان اینکه افزایش غیرمتعارف اجاره‌ بهای مسکن در خراسان جنوبی بیداد می‌کند، گفت: ۲۳ درصد تورم استان مربوط به اجاره بهای مسکن است که باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی جعفری صبح امروز یکشنبه (۳ تیر) در کمیسیون تنظیم بازار استان با تأکید بر افزایش پایش و رصد بازار در آستانه انتخابات، اظهار کرد: ذخیره استان مطلوب است و هیچ کمبودی در زمینه اقلام اساسی در بازار نداریم.

وی با اشاره به اینکه اقلام اساسی مورد نیاز جشن غدیر تامین و در اختیار متولیان قرار گیرد، افزود: باید همه ما دست به دست همه دهیم تا موضوع انتخابات و عید غدیر به نحو احسن برگزار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در چند ماه اخیر افزایشی قیمتی چندانی در کالاهای سطح بازار به جز در چند قلم کالا نداشته‌ایم و در زمینه سیب درختی، سیب زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی مقرر شد سازمان تعاون روستایی ورود پیدا کند و در این خصوص عرضه مستقیم در بازار صورت گیرد.

جعفری با اشاره اینکه افزایش غیرمتعارف اجاره‌ بهای مسکن در استان بیداد می‌کند، تصریح کرد: ضمن اینکه در فصل نقل و نقل انتقالات مسکن قرار داریم‌ اما ۲۳ درصد تورم استان مربوط به اجاره بهای مسکن است که باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: باید افزایش قیمت اجاره بهای مورد رصد قرار گیرد چرا که این افزایش قیمت‌ها مستأجران را در وضعیت سختی قرار داده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی خواستار تعیین تکلیف سریع تر انبار شرکت غله توسط پشتیبانی امور دام و شرکت غله تا جلسه آینده کمیسیون بازار استان شد و بیان کرد: همچنین قیمت‌های کلاس‌های فوق برنامه واوقات فراغت، اماکن ورزشی، میوه و بستی فروشی‌ها و رستوران‌ها مورد رصد و نظارت جدی قرار می‌گیرد.

کد خبر 1769274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha