پوستر طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» و «مسجد، کانون نشاط» در زنجان رونمایی شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در حاشیه نشست خبری این دو رویداد فرهنگی هنری در کانون های مساجد، از پوستر طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» و «مسجد، کانون نشاط» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه های قرارگاه شهید آوینی و طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد زنجان و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات محلی، از پوستر طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» و «مسجد، کانون نشاط» رونمایی شد.

طرح «مسجد، کانون نشاط» در ۶ محور قرآن عترت- علمی، فرهنگی، تربیتی – هنری، ادبی- مهارت و کارآفرینی-ورزشی، تفریحی و اجتماعی- بسته رسانه و فناوری برگزار می شود.

پوستر طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» و «مسجد، کانون نشاط» در زنجان رونمایی شد

این طرح از اول تیرماه تا ۱۵ شهریورماه برگزار می‌شود و در این طرح خدماتی همچون ۷۰ درصد تخفیف بیمه اردوها، اکران فیلم‌های سینمایی در فضای مسجد، تقدیر از ۱۸۰ کانون برتر با هدایای ارزشمند ارائه می‌شود.

طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» نیز یکی از رویدادهای فاخر قرارگاه شهید آوینی در استان زنجان است که برای یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای کانون های مساجد استان زنجان در محورهای قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، تربیتی و اردویی، مهارتی، سرود، تئاتر، رسانه، ادبیات و کارآفرینی در ۶۰ مسجد استان زنجان اجرایی خواهد شد.

پوستر طرح «نشاط و تعالی مسجد و محله» و «مسجد، کانون نشاط» در زنجان رونمایی شد

کد خبر 1769318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha