توجه به غدیر یک نقطه عطفی در تاریخ اسلام و زندگی بشریت  است

غلامی گفت:هدف دهه امامت و ولایت، گسترش برنامه‌های غدیری برای گرامیداشت این ایام است و توجه به غدیر و آموزه‌های علوی، به عنوان یک نقطه عطفی در تاریخ اسلام و زندگی بشریت  است.

معصومه غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن تبریک بمناسبت دهه امامت و ولایت برنامه های جشن و شادی در کانون با حضور اعضا برگزار می شود، گفت:دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تقویت وحدت بین مسلمانان است و ثمره این همدلی، جامعه‌ای متحدتر و یکپارچه‌تر را به دنبال دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا عاصمی در کرمانشاه افزود: برگزاری محافل قرآنی، برپائی جشن، مسابقات فرهنگی، برپایی  ایستگاه صلواتی، پخت غذای گرم، دیدار با خانواده شهدای سادات معظم  از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.

توجه به غدیر یک نقطه عطفی در تاریخ اسلام و زندگی بشریت  است

وی خاطر نشان کرد:برگزاری جشن در مساجد، امامزادگان، محلات و پارک‌ها توسط مردم می‌تواند فضای شهرمان را علوی کرده و این عید بزرگ بیش از پیش بزرگ و گرامی داشته شود.   

غلامی تصریح کرد:برگزاری نشست جهاد تبیین با موضوعیت شرکت حداکثری درانتخابات وانتخاب فرد اصلح با حضور بهروز جمشید مفید رئیس ادارکار وامور اجتماعی، نذر قربانی عید قربان وتقسیم گوشت به خانواده های  نیازمند توسط کانون، برپایی نشست اعضای کانون وهئت امنا ومسولان بسیج خواهر وبردار برای جمع بندی جشن عید غدیر و برنامه ریزی های لازماز دیگر برنامه های کانون است.

توجه به غدیر یک نقطه عطفی در تاریخ اسلام و زندگی بشریت  است

مدیر کانون فرهنگی شهید علیرضا عاصمی با اشاره به برگزاری جـــــشن بـــــــــزرگ عـــــیدغـــــدیرخم در کانون، اظهار کرد:سخـــنرانی، اجرای گروه سرود، مولودی خوانی، قرعه کش،  همراه با اهدا جـــــوایـــــــــز در شهرک پرواز، مسجد سردار شهید علیرضا عاصمی روز دوشـــنــبــه۴تـــــیرساعت ۱۷:۳۰ عصر با حضور مردم برگزارمی شود.

توجه به غدیر یک نقطه عطفی در تاریخ اسلام و زندگی بشریت  است

وی در پایان گفت:امیرالمومنین(ع) معیار زندگی و الگوی حکمرانی است، ما در زندگی شخصی، تربیت، همسرداری، کسب و کار، تجارت، دفاع، امنیت، مناسبت اجتماعی و همه موارد باید امیرالمونین را معیار زندگی قرار دهیم. امیرالمونین (ع) تولید کننده عصر خویش بود و بیش از همه جهاد داشت. بهره بسیار اندک از دنیا داشت و بهره‌دهی به جامعه بیشتر بود. 

کد خبر 1769350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha