نامزدها به تذکرات مقام معظم رهبری در مناظرات توجه کنند

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه صحبت‌های نامزدهادر مناظرات در راستای روشنگری بوده و موجب تسهیل در انتخاب می‌شود، گفت: لازم است نامزدها نسبت به تذکرات مقام معظم رهبری در مناظرات و تبلیغات دقت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار محمدباقر قالیباف که ظهر امروز انجام شد، گفت: انتخابات در ایام خوبی برگزار خواهد شد که مصادف با عید غدیر بوده و امیدواریم به برکت این ایام هر آنچه خیر و صلاح کشور است اتفاق بیفتد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: بنده مناظرات و سخنان کاندیداها را رصد کرده ام و صحبت‌های نامزدها در راستای روشنگری بوده و موجب تسهیل در انتخاب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کاندیداهای محترم باید توجه داشته باشند که مردم عزیز تنها موظف به انتخاب نیستند بلکه باید بعد از انتخاب نیز پای عملکرد شخص منتخب بمانند.

سعیدی تأکید کرد: لازم است کاندیداها برنامه‌های خود را بیان و تبلیغات داشته باشند اما نباید محتوای سخنان و تبلیغاتشان سیاه‌نمایی از عملکرد نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در پایان گفت: در مناظرات این دوره الحمدالله نوع مناظرات نسبت به گذشته ملایم تر، منعطف تر بوده و بهتر شده است و لازم است نامزدها به تذکرات مقام معظم رهبری در مناظرات و تبلیغات دقت لازم را داشته باشند.

کد خبر 1769357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha