بانوان نقش بسزایی در تقویت مشارکت حداکثری در انتخابات دارند

یاوری با اشاره به اهمیت نقش بانوان در تقویت مشارک حداکثری در انتخابات دارند، گفت: بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده به راحتی می‌توانند اعضای خانواده خود را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح هدایت کنند و رسالت خود را به عنوان یک‌ بانوی انقلابی در افزایش مشارکت اجتماعی در انتخابات پیش‌رو ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، احسان یاوری، امروز در نشست تبیینی با موضوع عوامل اجتماعی موثر بر مشارکت بانوان در انتخابات با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات اظهارداشت: شهید رئیسی با پیروی از سیره امیر المومنین(ع) ترازی از خدمات‌رسانی به مردم را ایجاد کرد که بیانگر الگوی مدیریت اسلامی است.

وی با بیان اینکه در برهه حساس کنونی که دشمنان چشم طمع به کشور ما دوخته و منتظر تزلزل اتحاد ملی مردم هستند وظیفه ماست که نسبت به مقوله بسیار مهم انتخابات بی تفاوت نباشیم  افزود: چراکه اولین ثمره مشارکت در انتخابات اقتدار کشور، همبستگی و سرمایه اجتماعی بالای مردم است.

یاوری با بیان اینکه امروز یکی از مظاهر قدرت کشور حضور مردم در پای صندوق‌های رأی است که باعث رعب و هراس دشمنان شده و با این اوصاف متوجه خواهند شد که مردم کشور اجازه نمی‌دهند که به مملکت‌شان تعدی کنند، گفت: مشارکت بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست و اکنون به عنوان رکن اصلی خانواده به راحتی می‌توانند اعضای خانواده خود را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح هدایت کنند و رسالت خود را به عنوان یک‌ بانوی انقلابی در افزایش مشارکت اجتماعی در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مردم ما با مشارکت حداکثری در انتخابات به همه دشمنان نشان خواهند داد که همیشه از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی حمایت خواهند کرد.

کد خبر 1769376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha