تعریف متفاوت زینب زاکانی از پدرش

زینب زاکانی با بیان اینکه پدرم رئوف و خستگی‌ناپذیر است، گفت: تصویری در رسانه شکل گرفته پدرم را خشن و دنبال دعواهای سیاسی نشان می‌دهد که اینگونه نیست ایشان شخصیتی رئوف و مهربان دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری زینب زاکانی دختر علیرضا زاکانی در گفتگوی صمیمی شبکه خبر گفت: پدرم ابتدا مسئول بسیج دانشجویی در دانشگاه و بعد مسئول بسیج دانشجویی کشور و بعد نماینده شهر تهران و سپس شهردار شد در طی نمایندگی مجلس عضو هیات رئیسه مرکز بود و بعد از۳ سال شهردار شد.

وی در مورد ویژگی  برجسته پدرش افزود: پدرم در در کار به پاکدستی و پرکاری مشهور هستند، پدرش قهرمان کشتی و از دوستان شهید پهلوان تختی بوده  پاسخ من برای ریاست جمهوری وی مثبت وی در ۱۲ سال نمایندگی مجلس احاطه خوبی به موضوعات مختلف دارند. 

وی ادامه داد: خیلی ها فکر می کردند نمی شود در تمام حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری در شهرداری کاری انجام داد اما تحولهای خوبی را رقم زده و فردی است که در کنار کارنامه خود روحیه فساد سایزی و مبارزه با ظلم و دفاع از حقوق مردم را دارد.

وی در مورد دغدغه های پدرش گفت: دغدغه او مردم است و در طی مسولیتی های خود به قشر محرومان و آسیب دیدگان توجه ویژه دارند.

زینب زاکانی در مورد آخرین موضوع عصبانیت پدرش اظهارداشت:خاطرم نیست و چندین سال قبل بود و در فضای کاری هرجا ببیند ظلمی در حق مردم است برنمی تابد. 

وی در مورد نقاط قوت و ضعف پدرش تصریح کرد: بزرگترین نقطه قوت شجاعت و در مواجهه با اشخاص اهل مصلحت اندیشی و کاهش رای نیستند و هر حال در حق مردم ظلم واقع می شود می ایستند و هزینه اش را می دهند.

وی در مورد الگوی زندگی پدرش گفت: الگوی زندگی او حاج عبدالله نوریان است.

وی در مورد تصویر نادرستی که از پدرش در رسانه ها و اذهان مردم شکل گرفته افزود: تصویری در رسانه شکل گرفته که وی خشن و دنبال دعواهای سیاسی است که اینگونه نیست ایشون شخصیت رئوف و مهربان دارد.

وی در مورد حاشیه های نسبت داده شده به زاکانی گفت: به خانواده من حاشیه زیاد گفتند و برخی مشمئز کننده است و همسر دکتر تحصیلات سطح سه حوزوی دارد و درکنار نقش مادری، نقش های فرهنگی و اجتماعی هم ایفا می‌کند.

وی در مورد سابقه اجاره نشینی در خانواده  خود گفت: پدرم ۲۰ سال اجاره نشین بوده و در اوایل زندگی برای گذران زندگی مسافرکشی هم کرده بود. 

وی در مورد تفریحات پدرش گفت: تفریح وی بازی با نوه ها و به ورزش کشتی علاقمند است و پدر وی از دوستان تختی بوده ودر جوانی کشتی می گرفت و در برنامه‌ها کشتی را ویژه دنبال می کند پدرم انسان مهربان رئوف، خستگی ناپذیر هستند.

کد خبر 1769399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha