پذیرایی ۲ هزار جهادگر خراسان جنوبی از مردم در میهمانی عید غدیر

هنری گفت: همزمان با عید سعید غدیرخم ۲ هزار و ۱۰۴ جهادگر خراسان جنوبی در قالب ۲۶۳ گروه جهادی پذیرای هم استانی‌ها در جشن کیلومتری عید غدیر خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری امروز دوشنبه (۴ تیر) در جمع خبرنگاران گفت: اطعام در روز عید غدیر توصیه شده و اهمیت بسیار بالایی دارد به گونه‌ای که چندین سال می‌شود اطعام عید غدیر در قالب موکب‌های پذیرایی صورت گرفته و پذیرایی از جمعیتهای بسیار زیاد انجام می‌شود.

وی افزود: گروه‌های جهادی استان نیز در این زمینه پیش قدم بوده و هرساله در قالب موکب‌های پذیرایی و اطعام میزبان مردم شریف استان در نقاط مختلف خراسان جنوبی هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برپایی ۲۳۵ موکب و ایستگاه صلواتی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: در این مدت بیش از ۷۴ هزار غذای گرم طبخ و توزیع شده و خواهد شد.

هنری ادامه داد: بیش از ۱۵۸ هزار مورد چای و شربت در نقاط مختلف استان توزیع شده و خواهد شد.

وی عنوان کرد: برای جشن و پذیرایی کیلومتری عید غدیر در سطح استان ۲۶۳ گروه جهادی و ۲ هزار ۱۰۴ جهادگر آماده ارائه خدمات هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی گفت: فردا پنجم تیرماه همزمان با روز عید غدیر، ۴۳ موکب پذیرایی در مهمانی ۱۰ کیلومتری و در مرکز استان آماده پذیرایی از مردم عزیز هستند.

کد خبر 1769476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha