غدیر بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ولایت است

حجت الاسلام‌دماوندی گفت: برای اولین بار در گلوگاه جشن بزرگ‌خیابانی غدیر برگزار می شود و همه تلاش ما برای بسترسازی از غدیر برای ترویج فرهنگ ولایت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل دماوندی_ امام جمعه گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: عید غدیر، عید الله اکبر است و باید از این عید و دهه ولایت و امامت برای تبیین غدیر و ولایت استفاده شود.

وی افزود: ما آنچه داریم از امیرالمومنین(ع) و اهل بیت (علیهم السلام) است و لذا باید از ظرفیت غدیر برای آگاهی بخشی استفاده شود و در راستای بصیرت افزایی و ولایتمداری تلاش شود.

امام‌جمعه گلوگاه یادآور شد: ولایت محور است و در روز عید غدیر محوریت حرم و ولایت و ولی فقیه نباید فراموش شود و همه برنامه‌های ما به ولایت منتهی شود.

حجت الاسلام‌دماوندی همچنین از برپایی جشن خیابانی غدیر در گلوگاه خبر داد و گفت: برای اولین بار در گلوگاه جشن بزرگ‌خیابانی غدیر برگزار می شود و همه تلاش ما برای بسترسازی از غدیر برای ترویج فرهنگ ولایت است.

وی افزود: دوشنبه گلوگاه دیدنی است، مقدمات بزرگ ترین جشن غدیرفراهم شده و شاهد یکی از بزرگ ترین جشن ها درگلوگاه خواهیم بود و تقاطع خیابان شهیدپهلوان مملو ازجمعیت دوست داران مولاعلی (ع) خواهدشد.

به گفته امام‌جمعه گلوگاه، براساس برنامه ریزی های انجام شده و استقبال مردمی، موکب های مردمی چندصدمتری، عروسک گردانی، اجرای گروه های فرهنگی و هنری، مولودی خوانی، مسابقه، نورافشانی برگزار و ده ها جوایز ارزنده، بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1769483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha