اهدای ۱۴۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی

اهدای ۱۴۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با عید سعید غدیر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، امروز در مراسم اهدای ۱۴۰ سری جهیزیه ویژه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) که به مناسبت عید غدیر انجام شد، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر، گفت: عید غدیر عید بندگی و فرصتی برای تبیین ارزش های انسانی و اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام راحل است که در طول بیش از ۴۰ سال فعالیت در راستای رفع ریشه‌های محرومیت کوشیده و نقش‌آفرینی اثر بخش داشته است.

وی با بیان اینکه حل مشکل اشتغال مددجویان و توانمند سازی این عزیزان باید در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: باید بستر را برای اشتغال این عزیزان فراهم کنیم چرا که این مهم بهترین خدمت به خانواده‌های ضعیف است.

امام جمعه اراک اظهار داشت:  استقلال مالی برای این خانواده ها امنیت و آرامش را به آنان هدیه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلق همواره امید آفرین و دشمن‌شکن بوده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور خود در انتخابات این پیام را می دهند روی مواضع اصولی خود ایستاده اند، ادامه داد: کلت ایران با حضور آگاهانه خود جواب هر تهدید سیاسی و روانی را با مقاومت می دهند.

کد خبر 1769555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha