توانمند سازی خانواده های تحت حمایت اساس کار امداد است

عبادی گفت: توانمند سازی خانواده های تحت حمایت، اساس کار کمیته امداد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سید مهدی عبادی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در آیین اهدای ۱۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره)، که با حضور آیت الله دری نجف آبادی برگزار شد،گفت:کمیته امداد، یادگار ارزشمند امام راحل (ره) تنها ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب با هدف کمک به نیازمندان و محرومین تشکیل شد.

وی با تاکید بر اینکه این نهاد به عنوان بال عاطفی نظام وظیفه رسیدگی به محرومین را عهده دار بوده و هست، ادامه داد: این نهاد امروز علاوه بر حمایت از نیازمندان به توانمند سازی آنان نیز پرداخته است که خوشبختانه تا کنون گام های موثری در این راستا برداشته است.

این مقام مسئول؛ اظهار داشت: اساس کار امداد با ۱۲۰ سرفصل کاری، تاکید بر توانمندسازی خانواده ها دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اهدای جهیزیه و کمک به تشکیل خانواده در بین خانواده های تحت حمایت از اقدامات کمیته امداد در جهت حفظ بنیان خانواده است، اضافه کرد: در سه سال  اخیر تاکنون تعداد سه هزار و ۲۴۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

عبادی با بیان اینکه همزمان با عید سعید غدیر تعداد۱۴۰ سری جهیزیه شامل: یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اجاق گاز با اعتبار هر جهیزیه ۵۰میلیون اهدا شده است، ادامه داد: این مهم با مشارکت تولید کنندگان با قیمت حداقلی تهیه و توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه امسال با حمایت‌های خیران و مرکز، پشت نوبتی جهیزیه نخواهیم داشت، گفت:  در هفته وحدت برای نوبت دوم  ۳۵۰ سری  جهیزیه در بین  توزیع خواهد شد.

کد خبر 1769559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha