علمای اهل‌سنت، دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه هستند

حجت الاسلام غفوری حاج ماموستا ملا قادر قادری و علمای اهل‌سنت منطقه را دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه اورامانات خواند و گفت: از خداوند متعال خواستاریم که پاداش شما را به احسن وجه عطا فرماید. شما حافظ میراث شهدای والامقام هستید و برخلاف وجود همه ناملایمات، سختی‌ها را به جان خریده و در این مسیر لحظه‌ای درنگ نکرده‌اید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز دوشنبه ۴ تیر ماه حجت الاسلام حبیب غفوری  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه در دیدار با حاج ماموستا ملا قادر قادری، ضمن قدردانی از زحمات ایشان، بیان کرد: خدمات و اقداماتی که با محوریت جناب‌عالی انجام می‌شود شایسته شکرگزاری و حضور و تدابیر شما در همه امور قابل قدردانی و تشکر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، حاج ماموستا ملا قادر قادری و علمای اهل‌سنت منطقه را دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه اورامانات خواند و گفت: از خداوند متعال خواستاریم که پاداش شما را به احسن وجه عطا فرماید. شما حافظ میراث شهدای والامقام هستید و برخلاف وجود همه ناملایمات، سختی‌ها را به جان خریده و در این مسیر لحظه‌ای درنگ نکرده‌اید.

ایشان با اشاره به اینکه آن چیزی که امام راحل (اعلی‌الله‌مقامه) در انقلاب اسلامی بنیان‌گذاری کرد با عنوان وحدت بین مسلمین یک امر حقیقی بود، اظهار داشت: وحدت یک امر حقیقی برخاسته از آیات شریفه قرآن و سیره و سنت اهل‌بیت و پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است. امامین انقلاب هیچ‌گاه از وحدت تلقی سیاسی نداشته و ندارند و نگاه ایشان به این موضوع، قرآنی، الهی و آسمانی است؛ چراکه خداوند متعال امر فرموده است که امت اسلامی باهم وحدت کنند که اگر رعایت نکنند شکوه و جلال و عزت جامعه از بین خواهد رفت.  

علمای اهل‌سنت، دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه هستند

امام‌جمعه کرمانشاه انگلیس را بنیان‌گذار اختلاف بین مذاهب اسلامی دانست و عنوان کرد: مذاهب اسلامی به‌خودی‌خود هیچ‌گاه با هم اختلافی نداشته‌اند؛ زیرا مشترکات به‌قدری زیاد است که جایی برای اختلاف باقی نمی‌ماند.

ایشان افزود: دشمن تلاش می‌کند که مشترکات را نادیده بگیرد و زمینه‌ای برای اختلاف فراهم سازد؛ درحالی‌که مراجع تقلید ما به‌اتفاق، دررابطه‌با کسانی که به مقدسات اهل‌سنت توهین می‌کنند فتوای حرمت داده و فرموده‌اند که اهانت به مقدسات اهل‌سنت حرام است.  

حجت‌الاسلام‌  غفوری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که امر وحدت، امری حقیقی و راهبردی است و سیاسی نیست؛ تصریح کرد: دشمنان ما که دشمن قرآن و اسلام هستند، همان‌هایی هستند که قرآن‌سوزی راه می‌اندازند و در کشتار مردم مظلوم غزه شریک‌اند. همین دشمنان به‌دنبال ایجاد اختلاف و بهره‌برداری از آن هستند.

علمای اهل‌سنت، دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه حاکمیت برای جامعه اهل‌سنت، به‌ویژه علما و روحانیون، حرمت قائل است؛ خطاب به حاج ماموستا ملا قادر قادری بیان کرد: بنده به‌نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از منش شایسته جناب‌عالی و علمای اهل‌سنت منطقه تشکر می‌کنم.  

حجت‌الاسلام‌ غفوری با تصریح اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سال‌ها نشان داده است که ظرفیت بالایی دارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی به‌برکت تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در همه این سال‌ها جریان‌های مختلف سیاسی را در خود هضم کرده و حرکت خود را ادامه داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات، عنوان کرد: به‌فضل خدا انتخابات پیشِ رو نیز با شکوه و مشارکت حداکثری برگزار خواهد شد.

در پایان مراسم اهدای کتاب «سیمای حسنین (علیهم‌السلام) از منظر اهل‌سنت» توسط حاج ماموستا ملا قادر قادری، امام‌جمعه شهرستان پاوه به حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه برگزار شد.

علمای اهل‌سنت، دژ مستحکم انقلاب و تفکر اسلامی در منطقه هستند

کد خبر 1769567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha