تقویت عفاف و حجاب با فعالیت‌های ایجابی اثرگذاری بیشتری خواهد داشت‌

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه‌های حجاب و عفاف در بخش‌های فرهنگی ایجابی بسیار مورد نیاز جامعه امروز است.

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی، در نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، ضمن تبریک اعیاد عید غدیر گفت: این نمایشگاه اقدام بسیار خوبی است هرچند که مراحل مقدماتی کار داریم و کار در حوزه عفاف و حجاب زیاد است.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها در بخش‌های فرهنگی  ایجابی بسیار مورد نیاز جامعه امروز است و این در حوزه اغنایی برای دهه های ۸۰ و ۹۰ که بتوانیم با زبان فرهنگ و هنر  این موضوع را که موضوع فرهنگی و اجتماعی بوده، جا بندازیم امری لازم و ضروری است.

سردار جهانبخش ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه‌ها نسل های آینده را در ارتباط با این فضایا و رعایت حجاب اغنا شوند.

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی بیان کرد: پلیس هم در کنار تمام افرادی که خالصانه و مخلصانه در اعتلای فرهنگ حجاب و غفاف دارند و فعالیت می کنند، است و در نمایشگاه های دیگر قول می دهیم که حضور پررنگتر داشته باشیم.

گفتنی است؛ نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» ارومیه از ۳۰ خرداد تا ۵ تیرماه در نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک جنگلی میزبان عموم مردم است. 

کد خبر 1769633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha