شبستان گزارش می دهد؛

شکوه حماسی عید ولایت در البرز

جای جای البرز عطر ولایت پیچیده است
شکوه حماسی عید ولایت در البرز

دهه ولایت و امامت مظهر روزهای الهی است که مردمان با اتصال با ریسمان الهی در تجدید عهد با الله در مسیر رشد و کمال الهی دین اسلام به ولایت امام علی(ع) اعتراف و آن را متعهد شدند و امروز فعالان کانون های مساجد با برپایی برنامه های تبیینی عید غدیر را گرامی داشتند.

خبرگزاری شبستان - البرز؛ « الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ» و امروز روز ولایت روز عید غدیرخم است روزی که حجت بر عالم و آدم تمام شد و امر ولایت به دست آخرین نبی خدا در حج الوداع تبیین گردید و از تمامی انسان ها برای اطلاع رسانی این خبر حجت گرفته شد. 

در فرازی از خطبه غدیرخم آمده است: « معبودا! تو خود در هنگام بر پاداشتن او و بیان ولایتش نازل فرمودی که : « امروز آیین شما را به کمال و نعمت خود را برشما به اتمام رساندم،و اسلام را به عنوان دین شما پسندیدم» و آن که بجز اسلام دینی را بجوید، از او پذیرفته نبوده، در جهان دیگر در شمار زیانکاران خواهد بود. خداوندا! تو را گواه می گیرم که پیام تو را به مردمان رساندم.

غدیر روز حماسه آفرین با عطر ولایت است، روزی که فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با برپایی ویژه برنامه های متنوعی آن را گرامی داشتند. دهه ولایت و امامت مظهر روزهای الهی است که مردمان با اتصال با ریسمان الهی در تجدید عهد با الله در مسیر رشد و کمال الهی دین اسلام به ولایت امام علی(ع) اعتراف و آن را متعهد شدند و امروز فعالان کانون های مساجد با برپایی برنامه های تبیینی عید غدیر را گرامی داشتند.

شکوه حماسی عید ولایت در البرز

اجرای سرود بنالحیدر در کانون فرهنگی هنری خادمین بقیه الله مسجد صاحب الزمان(عج)

کانون فرهنگی هنری خادمین بقیه الله مسجدصاحب الزمان(عج) واقع در شهرستان فردیس با برپایی ویژه برنامه گروه سرود بناالحیدر شور و نشاط ویژه ای را در مسجد صاحب الزمان(عج) برپا کرد. 

مدیرکانون فرهنگی هنری خادمین بقیه الله در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: فعالان مسجد با گرامیداشت روز عید غدیر نسبت به پاسداشت این روز اهتمام داشتند. 

صالحی تصریح کرد: پخت ۳۰۰ پرس غذا در روز عید غدیر و اطعام مساکین و نیازمندان با همت کانون فرهنگی هنری خادمین بقیه الله انجام شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری خادمین بقیه الله خاطرنشان کرد: پذیرایی با ۳۰۰ ساندویج فلافل و ۴۰۰ ساندویج الویه از دیگر اقدامات و برنامه هایی بود که در این مسجد انجام شد. 

حضور عموروحانی و خاله سارا و اجرای نمایش از طرف بچه های مسجد

شکوفه گلبارانی مدیر کانون فرهنگی هنری معصومیه واقع در محمدشهر از حضور عموروحانی و خاله سارا خبر داد و گفت: با حضور عموروحانی و خاله سارا ویژه برنامه ای شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان برپا شد. 

شکوه حماسی عید ولایت در البرز

مدیرکانون فرهنگی هنری معصومیه تصریح کرد: عید غدیر.کودکانه با هدف برپایی جشن ولایت و امام در کانون فرهنگی هنری معصومیه با هدف بصیرت افزایی دینی برپا شد. 

برپایی جشن ۲ کیلومتری پیاده روی عیدولایت در مشکین دشت

حجت الاسلام شکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز نیز در رابطه با برپایی جشن های دهه ولایت و امامت گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد سهم ویژه ای در گرامیداشت عید غدیرخم دارند. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: برپایی جشن ۲ کیلومتری پیاده روی عیدولایت در مشکین دشت با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد همچنین در دیگر نقاط استان البرز از جمله اقدامات و برنامه های ارزشمند با هدف تبیین مقوله ولایت است.

دهه ولایت و امامت مظهر روزهای الهی است که مردمان با اتصال با ریسمان الهی در تجدید عهد با الله در مسیر رشد و کمال الهی دین اسلام به ولایت امام علی(ع) اعتراف و آن را متعهد شدند و امروز فعالان کانون های مساجد با برپایی برنامه های تبیینی عید غدیر را گرامی داشتند.

کد خبر 1769635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha