محفل انس با قرآن در  عشق آباد طبس برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد همزمان با عید سعید غدیرخم در محل هیئت حسینی عشق آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محفل انس با قرآن کریم در بخش عشق آباد شهرستان طبس به همت نمایندگی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

222.jpg

در این محفل نورانی که به همت کانون فرهنگی هنری شهدای زیرک آباد برگزار شده بود، حجت الاسلام تهرانی پور امام جمعه عشق آباد شهرستان طبس به سخنرانی در خصوص اهمیت برگزاری محافل قرآنی و عید سعید غدیر خم پرداخت.

در ادامه برگزاری این محفل نورانی، آیاتی چند از قرآن کریم توسط جواد سلیمانی قاری کشوری قرائت شد و سپس امید حسینی نژاد قرائت خود را ارائه کرد.

33.jpg

گفتنی است، پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب که می فرمایند «هر مسجد را پایگاه قرآن قرار دهید» از سال گذشته در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی طرح هر مسجد پایگاه قرآنی اجرا شده است که بر این اساس، مساجد نسبت به برپایی محافل هفتگی، ماهانه و مناسبتی قرآن کریم، جلسات سنتی و کلاس‌های قرآنی اقدام می‌کنند و در سال جاری ۵۰ محفل انس با قرآن در سطح استان با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی و قرارگاه شهید آوینی در حال برگزاری است.

کد خبر 1769644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha