برپایی ۶۴۰ موکب در جشن غدیر گلستان/ به بیش از ۴۰۰ هزار نفر خدمات ارائه می شود

حجت الاسلام دیلمی گفت: به منظور ارائه خدمات به مردم گلستان بیش از ۶۴۰ موکب و ایستگاه صلواتی در سراسر استان برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر پیش بینی شده که در روز عید غدیر ارائه خدمات می دهند.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی با تبریک عید غدیر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: استان گلستان سرزمین اخوت و برادری، مجاهدت و تلاش، غیرت دینی، تعهد و مسئولیت پذیری است.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: واقعه غدیر نشان از عنایت حی سلطان و توجه پیامبر اعظم(ص) به ایجاد و امتداد حکمرانی توحیدی و تحقق جامعه آرمانی و سخن از جامعیت اسلام در امر هدایت و مدیت جامعه است.

وی ادامه داد: با عنایت الهی و با همت و تلاش ارزشمند تشکل های دینی و انقلابی، مراکز قرآنی و همراهی دستگاه های  اجرایی، امسال مسافت جشن بزرگ غدیر به ۱۶.۵ کیلومتر در سراسر استان رسیده است.

حجت الاسلام دیلمی با بیان اینکه برای اطعام دهی در این روز بسیار سفارش شده است، گفت: به منظور ارائه خدمات به مردم شریف استان بیش از ۶۴۰ موکب و ایستگاه صلواتی در سراسر استان برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر پیش بینی شده که در روز عید غدیر ارائه خدمات خواهند داد.

وی اظهارداشت: این برنامه به صورت مردمی برگزار می شود که نشان از غیرت دینی و توجه مردم به شعائر اسلامی و دینی دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در گرگان نیز این مراسم از ساعت ۱۶ تا ۲۲ با برپایی بیش از ۲۲۰ موکب و ایستگاه صلواتی با برنامه های متنوع و متعدد از حد فاصل چهار راه میدان تا سه راه بهارستان پذیرای مردم استان به ویژه دارالمومنین گرگان خواهد بود.

حجت الاسلام دیلمی گفت: این برنامه به نیابت شهدای خدمت برگزار می شود.

وی ادامه داد: به فضل الهی مردم استان گلستان، همزمان با سراسر کشور با این جشن باشکوه در ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم به استقبال یک آزمون بزرگ با خلق حماسه حضور در انتخابات ۸ تیرماه خواهند رفت.

کد خبر 1769653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha