هشدار رهبر انصارالله یمن به تلاش آمریکا برای اعمال ولایت خود بر مسلمانان

عبدالمالک بدرالدین الحوثی تاکید کرد: آمریکا طاغوت این عصر است و برای اعمال ولایت خود بر مسلمانان تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، عبدالمالک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنان امروز خود به مناسبت روز عید غدیر گفت: آمریکا در همه زمینه ها در امور امت اسلامی دخالت می کند و در کنار اسرائیل و لابی یهود به دنبال تحمیل ولایت خود بر مسلمانان است.

الحوثی گفت: آمریکا تلاش می کند ولایت ظالم بر مسلمانان را تحمیل کند و آنها را در همه امور و امورشان کنترل کند.

وی ادامه داد: تلاش آمریکا برای تحمیل ولایت طاغوت و ظالم، خطرمهمی برای مسلمانان در هویت اسلامی و دینی و تمام امورشان به شمار می آید.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: برخی دولت‌ها و رژیم ها به دنبال مبارزه با کسانی هستند که ولایت طاغوت آمریکا را نمی پذیرند. برخی دولت های مسلمان و رهبران و پادشاهان و امرایشان هستند که ولایت آمریکا و تلاش آن را برای تحمیل ولایتش بر امت را می پذیرند.

وی ادامه داد: کسانی با ولایت آمریکا از این منظر برخورد می کنند که به امر و نهی و اعمال سیاست‌ها و تصمیم‌ها ودستورالعمل‌ها مربوط می‌شود.

الحوثی گفت: کسانی که ولایت آمریکا را می پذیرند، شروع به اطاعت از اوامر آن می کند و به نهی آن ختم می شود و کسانی که با دستور آن مخالفت کند، دشمن می شود.

وی ادامه داد: آمریکا شروع کرده است به تعیین اینکه چه کسی تحت فرمانش است، چه کسی دشمن و چه کسی دوست است. به آنها می گوید که با اسرائیل متحد شوند و عادی سازی کنند، پس قبول می کنند و می پذیرند.

رهبر انصارالله افزود: آمریکا به وفادارانش می گوید که با این کشور اسلامی تعامل کنند و با این طرف اسلامی با شدت دشمنی کنند.

الحوثی تاکید کرد: ولایت آمریکا، ولایت طاغوت سات و امتداد مسیر شیطان است.

کد خبر 1769660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha